از پل واکر تا دنزل واشنگتن

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۱۳۷

بازیگر هالیوود به جنگ داعش رفت

مایکل انرایت یکی از هنرپیشگان هالیوود تصمیم گرفت در کنار کردهای سوریه،علیه گروه تروریستی داعش بجنگد. این بازیگر مشهور 51ساله به صفوف حمایت مردمی کردهای سوریه جهت مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته است.


گران‌ترین لباس عروس

لباس عروسی با 200 قیراط الماس و مروارید اصل، جدیدترین شاهکار ولید عطاالله طراح لباس معروف لبنانی است که به دعوت او برتن سمیه الخشاب بازیگر معروف مصری به نمایش درآمده است. قیمت این لباس عروس افزون بر 2 میلیون و 500 هزار دلار برآورد شده و به ثبت گینس رسیده است.


حراج ماشین پل واکر

ماشین پل واکر بازیگر مشهور فقید هفته آینده در حراجی ایالت ایندیانا زیر چکش حراج می‌رود. قیمت پایه‌یی که برای این خودرو در نظر گرفته شده 200 هزار دلار است. این یادگار سینمایی یک تویوتا سوپرا است که در قسمت اول فیلم سریع و خشن است پل‌واکر سوار آن می‌شد.


قدردانی جان کری از مادرش

جان کری در مراسم بزرگداشت قربانیان جنگ جهانی دوم در پاریس از زمانی گفت که مادرش در فرانسه پرستار بود و مجروحان جنگی را مداوا می‌کرد. او گفت: وقتی آلمانی‌ها وارد مون‌پارناس شدند، مادرم فرار کرد و مستقیم به امریکا رفت. در واقع به خاطر همین است که الان من اینجا ایستادم. به این ترتیب کری دو روز قدردانی از قربانیان جنگ و روز مادر را به هم پیوند زد.


دنزل واشنگتن و ایمان قوی

دنزل واشنگتن بازیگر مشهور برنده اسکار، پس از دریافت مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه دیلارد، درجمع فارغ‌التحصیلان این دانشگاه سخنرانی کرد. این بازیگر 60ساله گفت: همیشه به قدرت خداوند ایمان داشته باشید. هر چیزی که در زندگی به دست آورده‌ام به لطف خداوند بوده است. او همیشه مراقبم بوده، راهنمایی‌ام کرده و راه درست را به من نشان داده. گاهی از یاد او غافل شده‌ام، اما او هیچ‌گاه مرا فراموش نکرده.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر