از جشن تولد تا بسکتبال

۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۳۳

جشن‌ تولد پرهزینه پیرترین رهبر

رییس‌جمهوری زیمبابوه با هزینه‌کرد یک میلیون دلار برای تولد پرزرق و برق 91 سالگی خود داد مخالفان را درآورد. در این جشن تولد هزاران نفر از حامیان حزب حاکم با پوشیدن لباس رسمی مزین به تصویر رابرت موگابه، رییس‌جمهوری زیمبابوه در مقابل هتل لوکس تفرجگاه ویکتوریا فالز به رقص و پایکوبی پرداختند و در جشن تولد 91 سالگی موگابه شادی کردند. موگابه هم همراه همسرش گریس، 91 بالن به هوا فرستاد. فیل‌هایی برای ضیافت سر بریده شدند و یک کیک 91 کیلویی عظیم‌الجثه با تصویری از آبشار ویکتوریا را که به رودخانه رامنبری می‌ریزد و مرز میان زیمبابوه و زامبیا را مشخص می‌کند، در ضیافت به نمایش گذاشته شد.


غم تنها زن سیاهپوست اسکاری

هالی بری، بازیگر سیاهپوست برنده اسکار گفت: اگر من اکنون به خاطر سنم برای یافتن نقش مناسب مشکل دارم زمانی‌ که بازیگر جوانی نیز بودم هم همین مشکل را داشتم. من همیشه برای اینکه یک رنگین‌پوست هستم در هالیوود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌ام. او که تنها بازیگر زن سیاهپوستی است که جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به خانه برده گفت از این بابت غمگین است چون بازیگران سیاهپوست بااستعدادی در هالیوود هستند که کارهایشان ستودنی است و دوست دارد آنها شناخته شوند. هالی بری سال 2001 برای فیلم «میهمانی هیولا» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.


بازیگر عشق بسکتبال

جک نیکلسون بازیگر مشهور سینمای جهان، از آن عشق ورزشی‌هاست. در حالی که لیگ برتر بسکتبال امریکا که با عنوان ان. بی.‌ای شناخته می‌شود، شهرتی ملی دارد، نیکلسون بازیگر مطرح و تاثیرگذار سینمای جهان بیشتر از 3 دهه است که یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم بسکتبال «لس‌آنجلس لیکرز» است. این بازیگر سینما یکی از معروف‌ترین طرفداران این تیم بسکتبال است و در تمام بازی‌ها در کنار نیمکت تیم دیده می‌شود. او اگر لباس زرد تیم محبوبش را برای شرکت در مسابقات نپوشد، حتما کفش ورزشی زرد می‌پوشد تا از تیم محبوبش حمایت کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر