از کامرون تا کیم جونگ اون

۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۱۴

پذیرایی دردسرساز کامرون

پذیرایی دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا از ملکه و شماری از میهمانان دیگر که با صرف هزینه 1900 پوندی انجام شد، سروصدای زیادی به پا کرده است. این مبلغ هر چند ظرف سه ماه هزینه شده و دوره زمانی بین ماه ژانویه تا مارس سال 2014 را دربرمی‌گیرد، اما به تازگی از سوی دفتر کابینه منتشر شده است. کامرون از این میهمانان در خانه ییلاقی نخست وزیر که به نام «چکرز» شناخته می‌شود، پذیرایی کرده است. جز ملکه دیگر میهمانانی که در این مدت از آنها پذیرایی شده شامل 29 چهره از میان چهره‌های هنری چون مارک بولاند، متیو ووگان تهیه‌کننده فیلم و لرد فلدمن بوده‌اند. در سال 2013-2012 مبلغ 674هزار پوند برای نگهداری این عمارت بزرگ هزینه شده بود.


مدل موی رهبر کره شمالی

رهبر کره شمالی با رفتارهایی که تاکنون داشته زیاد سوژه خبرنگاران قرار گرفته است. علاوه بر آن، واکنش احتمالی او به فیلم «مصاحبه» نیز نشان می‌دهد که رهبر کره شمالی به تصویر عمومی خود اهمیت می‌دهد. او اخیرا در نشست پولیت بورو از مدل موی جدید ذوزنقه‌یی خود رونمایی کرد.

کیم جونگ اون مدل موی قبلی خود را کنار گذاشته و این مدل که شبیه هیپ‌هاپ‌های اواخر دهه 80 میلادی است را انتخاب کرده است. به نظر می‌رسد او با انتخاب این مدل تصمیم داشته کمی شبیه پدربزرگش کیم‌ایل‌سونگ به نظر برسد، اما بیشتر شبیه پدرش کیم‌جونگ‌ایل شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر