بلبل شرق در ایران خواند

۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۱۸

عالیم قاسم اُف، خواننده شهیر آذربایجانی در دومین شب اجرای کنسرت خود از دست شهرام ناظری خواننده برجسته ایرانی نشان تقدیر گرفت.

در دومین شب اجرای کنسرت عالم قاسم اُف، خواننده شهیر آذربایجانی که با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده از این خواننده آذربایجانی تقدیر شد.

در این مراسم که دوشنبه شب 22دی با حضور چهره‌هایی چون محمود دولت‌آبادی، پرویز پرستویی، گلاب آدینه، فاطمه معتمدآریا، بهناز جعفری، پانته‌آ بهرام، محمد معتمدی، علی قمصری، سروش صحت و تعدادی دیگر از هنرمندان همزمان با برگزاری این کنسرت موسیقایی در تالار وحدت برگزار شد، شهرام ناظری شوالیه آواز ایران که در میانه کنسرت از سوی قاسم اُف مورد تجلیل قرار گرفته بود، روی سن رفت و نشان تقدیر را بر شانه این خواننده آذری آویخت. ناظری بعد از حضور در صحنه خطاب به تماشاگران گفت: اینکه از خواننده‌یی ملقب به «بلبل شرق» تقدیر می‌کنم به‌خود می‌بالم. امشب برای من شب بسیار بزرگی است چراکه من حین اجرای برنامه احساس می‌کردم در ملکوت هستم.

این حماسه‌سرای موسیقی ایرانی افزود: موسیقی چیزی جز عشق نیست و اگر این حس در خواننده نباشد، محال است کلامش در شنونده نفوذ کند و من امیدوارم همه موسیقدان‌ها به‌ویژه در ایران به یکدیگر عشق بورزند و این حس را به مردم نیز منتقل کنند.

کنسرت موسیقی عالیم قاسم اف و ارکستر سازهای بادی تهران به سرپرستی سینا ذکایی و رهبری ارکستر جاوید مجلسی به‌دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران دیروز سه‌شنبه نیز در تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان موسیقی بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر