موفقیت فیلم جدیدی از گودزیلا توسط یک کمپانی امریکایی موجب شد تا استودیوی ژاپنی توهو هم اعلام کند قصد دارد یک گودزیلای دیگر بسازد. استودیوی توهو همچنین با اعلام برنامه تشکیل یک کنفرانس استراتژیک گودزیلا باعنوان «گودزی-کان» اعلام کرده به مسوولان اجرایی و کارگردانهایی که میخواهند از برند گودزیلا برای ساخت و خلق محصولات و فعالیتهای جدید استفاده کنند، کمک فکری میدهد. این کمپانی که آخرینبار در سال2004 یک فیلم با موضوع «گودزیلا» ساخته بود، میگوید: بعد از موفقیت نسخه امریکایی فیلم، حالا بهترین زمان است، اگر الان نه پس کی؟ این درحالی است که کمپانی توهو قراردادی با کمپانی لجندریپیکچرز دارد که محدودیتی برای ساخت یک نسخه خانگی بهوجود نمیآورد. نسخه امریکایی «گودزیلا» امسال بیش از 500میلیون دلار در باکسآفیس جهانی فروش کرد و در خود ژاپن هم در هفته اول اکرانش در رتبه اول باکسآفیس قرار گرفت. کار تهیه این فیلم تابستان سال2015 آغاز میشود و هدف اصلی فیلم بازار جهانی خواهد بود. باوجود اینکه توهو قبول دارد که نمیتواند با بودجه 200میلیون دلاری فیلم هالیوودی رقابت کند، میگوید که پیشرفت تکنیکهای تصویری و جلوههای ویژه این اجازه را به آنها خواهد داد تا بتوانند فیلمی خلق کنند که قابلیت ایستادن در کنار فیلم هالیوودی را داشته باشد. نخستین فیلم گودزیلا توسط توهو در سال1954 اکران شد و آخرین فیلم آن نیز که «گودزیلا: جنگهای نهایی» نام داشت دقیقا نیم قرن بعد و در سال2004 پخش شد. این مجموعه فیلم در کتاب رکوردهای گینس2015 به عنوان طولانیترین مجموعه در تاریخ سینمای جهان شناخته شده است.