جایزه اخلاق علمی به یاد استاد معتمدنژاد

۱۳۹۳/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۸۲۰

رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، با اشاره به ویژگی‌های برجسته استاد معتمدنژاد پیشنهاد کرد؛ جایزه‌یی با عنوان «اخلاق علمی» در دانشگاه علامه طباطبایی بنیانگذاری شود.

«محمدرضا پناهی» روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد درگذشت کاظم معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات ایران، به تلاش و همکاری‌های پیوسته استاد در این دانشکده اشاره کرد و گفت: اخلاق‌مداری یکی از ویژگی‌های برجسته استاد معتمدنژاد بود که با بنیانگذاری جایزه اخلاق علمی، همه ساله در مراسم سالگرد این استاد جایزه‌یی به اساتید اخلاق‌مدار و افراد حایز شرایط اهدا کنیم.

وی افزود: استاد همواره دغدغه توسعه علمی در علوم ارتباطات را داشت و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی برای پیشبرد این رشته بدون هیچ چشم‌داشتی دریغ نمی‌کرد.

پناهی گفت: همه از استاد معتمدنژاد به‌عنوان الگوی علمی، اندیشمند متواضع و آرمانگرا یاد می‌کنند که امیدوارم ادامه‌دهنده راه ارزشمند این استاد فقید باشیم.

وی از استاد به‌عنوان سمبل اخلاق‌مداری علمی و تواضع علمی یاد کرد و گفت: باتوجه به ویژگی‌های برجسته ایشان پیشنهاد می‌شود جایزه «اخلاق علمی» را در دانشگاه علامه طباطبایی بنیانگذاری کرده و همه ساله در مراسم سالگرد استاد جایزه را به اساتید اخلاق‌مدار و افراد حایز شرایط اهدا کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر