انتشار اخبار خوش در مجمع «فارس»

۱۳۹۳/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۷۷

ابتدای هفته جاری هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس که با سهم 11درصدی از کل بورس تهران، بزرگ‌ترین شرکت بورسی محسوب می‌شود به مجمع رفت.

در طول این جلسه عادل نژاد‌سلیم، مدیرعامل هلدینگ اعلام کرد: هلدینگ فارس تنها از 50درصد پتانسیل خود استفاده می‌کند و در آینده نزدیک به 100درصد ظرفیت سوددهی خود خواهیم رسید. وی افزود: ارزش ذاتی فارس 30میلیارد دلار است و آینده خوشی در انتظار سهام‌داران این هلدینگ خواهد بود. هلدینگ برای پروژه‌های زیرمجموعه خود به 6 میلیارد یورو بودجه نیاز دارد که این میزان بودجه باید در 4سال جذب شود لذا هلدینگ نیازمند افزایش سرمایه خواهد بود.

وی همچنین در ادامه بحث‌ها و با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس پایدارترین و قدرتمندترین شرکت کشور است، اظهارکرد: شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتانسیل زیادی برای رشد دارند و شما نباید به EPS فعلی شرکت توجه کنید. طرح‌های توسعه‌یی زیرمجموعه‌ها درحال پیشرفت هستند و درصورت بهره‌برداری به موقع سود شرکت به صورت تصاعدی بالا خواهد رفت. برای سرمایه‌گذاری در هلدینگ فارس باید دید بلندمدت داشت و چنانچه سهامداران صبور باشند، آینده خوشی در انتظار سهام این شرکت است.

در پایان سهامداران تصمیم به توزیع 100تومان سود به ازای هر سهم گرفتند که این موضوع به تصویب مجمع رسید. همچنین قرار بود که مجمع فوق‌العاده شرکت بعد از برگزاری مجمع عادی برگزار شود اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا به تاریخی دیگر موکول شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر