عقب‌نشینی 241 واحدی شاخص کل

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۶۵۳

افت ۲۴۱ واحدی در روز جاری موجب عقبگرد شاخص بورس به ارتفاع ۶۴هزارو۲۲۵ واحدی شد. در جریان معاملات روز گذشته، بازار سرمایه دادوستد 498میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 91میلیارد تومان در 24هزار نوبت به ثبت رسید تا شاخص بورس با افت 241 واحدی در ارتفاع 64هزارو225 واحد متوقف شود. بیشترین تاثیر منفی بر نماگر بازار سهام نیز امروز توسط نمادهای معاملاتی و غدیر، شبهرن و جم رقم خورد و در مقابل نمادهای رانفور، خزامیا و کروی با رشد خود مانع ریزش بیشتر دماسنج بازار سهام شدند.

از سوی دیگر نمادهای معاملاتی رانفور، قپیرا و بکاب نیز امروز بیشترین افزایش قیمت را داشتند و بیشترین افت قیمت هم از آن سهامداران نمادهای معاملاتی شبهرن، خمحور و حفاری شد. براساس این گزارش؛ شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز روز منفی را سپری کردند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی - ارزشی) 95 واحد، کل (هم‌وزن) 16 واحد، قیمت (هم‌وزن) 13 واحد، آزاد شناور 391 واحد و شاخص بازار اول 177 واحد و بازار دوم 481 واحد

افت کردند.

در بازارهای فرابورس ایران نیز امروز تعداد 88میلیون ورقه به ارزش 59میلیارد تومان در 13هزار نوبت جابه‌جا شد و آیفکس با کاهش 4.3درصدی در کانال 730 واحد قرار گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر