گروه بهمن که چندی تولید خودرو را به شرکتهای زیر مجموعه سپرده ست و صرفا به یک هلدینگ و شرکت سرمایهگذاری تبدیل شده است یکی از بنیادیترین شرکتهای گروه خودرویی در بورس ایران است. این شرکت 500میلیارد تومانی از معدود شرکتهای گروه خودرویی است که علاوه بر سود (EPS)، سود نقدی (DPS) هم دارد. گروه بهمن در سال گذشته 35 و در سالجاری 50تومان از محل انباشته سود تقسیم کرد. اگر بخواهیم نگاهی به صورتهای مالی خبهمن داشته باشیم در ترازنامه شرکت 738میلیارد تومان سود انباشته وجود دارد یعنی حدود 5/1برابر سرمایه شرکت. این موضوع از نقاط مثبت این شرکت خودرویی است. نسبت جاری این شرکت در حدود 2 مرتبه است یعنی دو برابر بدهیهای جاری، دارایی جاری در شرکت وجود دارد که قدرت جاری شرکت را نشان میدهد؛ نسبت انی شرکت هم نزدیک به دو مرتبه است. در صورت سود و زیان شرکت هم دیده میشود که سود خالص شرکت در سه ماهه ابتدای سال94 حدود 4میلیارد تومان است. این سهم از نظر تکنیکالی هم از معدود سهامی ست که نسبت به سال92 سقف تاریخی را شکسته است و به سهامداران متعهد خود وفادار بوده است. سهم چارت قیمتی خبهمن در یک کانال صعودی بلندمدت 3ساله نوسان
میکند که این کانال توسط 4 خط روند که از نظر آکادمیک به خطوط کوادرانت معروف هستند به 3 بخش تقسیم شده است، در وضعیت رکود مطلق سال93 خبهمن در پایینیترین بخش کانال نوسان میکرد بعد از خوشبینیهایی که در اواخر سال گذشته از مذاکرات به وجود آمد خبهمن وارد کانال میانی خود شد. بعد از توافق ایران و قدرتهای بزرگ و بازگشت خبهمن از مجمع سالانه سهم توانست وارد کانال بالایی شود و سقف تاریخی خود را بشکند تا اینکه در 240تومان متوقف شد. در حال حاضر میتوان فاصله 217 تا 220تومان را حمایت سهم دانست و حمایت مهم سهم محدوده 204 تا 210تومان است در صورت برگشت از این حمایتها هدف سهم 245تومان
خواهد بود.