ثبات در عمده گریدها و صعود pp نساجی

۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۴۲

بررسی روند بین‌المللی بازار موادپلیمری نشان می‌دهد درحالی که بازار مواد اولیه جنوب و جنوب‌شرق آسیا، وضعیت آرامی را سپری می‌کند و به جز pp نساجی، سایر گریدها در وضعیت باثباتی هستند، اما بازار ایران همچنان در وضعیتی سردرگم با قیمت‌های جدید دفتر توسعه صنایع تکمیلی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، در هفته‌یی که گذشت بازار بسیار آرامی را در بازارهای جنوب و جنوب‌شرق آسیا سپری شد، به‌طوری که در بازارهای جنوب‌شرق آسیا قیمت سنگین تزریقی نسب به هفته گذشته بدون تغییر ماند و با قیمت 1120دلار به ازای هر تن معامله شد.

گرید سنگین فیلم نیز بدون تغییر با قیمت 1140دلار و گرید سنگین بادی بدون تغییر با قیمت 1140دلار مورد معامله قرار گرفت. همچنین گرید سبک خطی نیز بدون تغییر و با قیمت 1125دلار معامله شد و گرید سبک فیلم هم بدون تغییر و در محدوده 1139 تا 1141دلار معامله شد. اما گروه پلی‌پروپیلن همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، قیمت PP نساجی باز هم با 20دلار افزایش نرخ به قیمت 1070دلار به ازای هر تن رسید، قیمت PP کوپلیمر نیز با 25دلار افزایش به مرز 1135دلار رسید و البته لازم به ذکر است که به‌نظر می‌رسد منابع رسمی و خود مجتمع‌ها مبنای قیمت‌گذاری خود را جنوب آسیا قرار می‌دهند و قیمت گرید نساجی در این بازار 1095دلار و گریدکوپلیمر 1160دلار است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر