برگزاری مسابقات «جام صلح و دوستی» به میزبانی دانشگاه پیام‌نور

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۶۶۲

خراسان‌رضوی|

محمدعلی داوریار رییس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی اظهار داشت: مشهد که به عنوان پایتخت معنوی ایران مطرح بوده به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد و در این راستا مسابقات بین‌المللی بهکاپ، جام صلح و دوستی به‌عنوان نخستین رویداد فرهنگی ورزشی سال 2017 در روزهای 16 و 17 بهمن ماه به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی در سالن ورزشی امام ‌رضا(ع) این دانشگاه برگزار می‌شود. وی افزود: امیدواریم که در این رویداد فرهنگی و ورزشی بتوانیم سیره امام ‌رضا(ع) را به جهانیان تبیین کنیم و توسعه و گسترش فرهنگ رضوی را در سطح دنیا شاهد باشیم. این رویداد فرهنگی ورزشی با حضور تیم ملی ایران و 10 تیم از کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

داوریار اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور در ورزش‌های مختلف همچون بسکتبال افتخارآفرین بودند و در این تیم نماینده‌یی از خراسان‌رضوی حاضر بود. در استان 30 واحد دانشگاهی و 45 هزار دانشجو داریم و یکی از اقدامات این دانشگاه در حوزه فرهنگی ورزشی بوده که یک نمونه آن مسابقات بهکاپ است.

رییس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی افزود: مسابقات به شکل تیمی و انفرادی برگزار می‌شود و 60بازیکن در مجموع دو قسمت تیمی و انفرادی حاضر هستند و هر تیم دو عضو دارد و ایران به عنوان میزبان دو تیم در این مسابقات دارد.

داوریار بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور بیش از 500واحد دانشگاهی در کشور و 63 واحد دانشگاهی در خارج از کشور دارد و مجلس برنامه‌هایی را در برنامه ششم توسعه دارد که اگر به تصویب برسد این دانشگاه در سطح بین‌المللی فعالیت گسترده‌یی در دیگر کشورها خواهد داشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر