ساختمان‌های فاقد ایمنی در بندرعباس تعطیل می‌شوند

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۹۴۵

هرمزگان ‌فرماندار بندرعباس گفت: از هفته گذشته اخطاریه‌های مکرر به ساختمان‌های دارای اشکال داده‌شده تا ایرادات رفع شود و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی مطمئن باشید برخی ساختمان‌ها تعطیل می‌شوند. احمد پویافر در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو در گفت‌وگو با ایسنا ‌افزود: این جان‌فشانی‌ها یک برگ زرین دیگر به افتخارات آتش‌نشان کشور افزود و این روحیه از زمان دفاع مقدس در ملت سلحشور ایران اسلامی وجود و هنوز هم ادامه دارد.

فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه آتش‌نشانان نشان دادند، برای‌شان نجات جان مصدومان و مردم مهم است و در این راه ثابت‌قدم هستند، اضافه کرد: مردم کشور قدر آتش‌نشانان را می‌دانند و اگر ملاحظه کنیم در روزهای اخیر در جای‌جای ایران اسلامی مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در حال برگزاری است و این موضوع نشان‌دهنده قدرشناسی مردم از کسانی است که شبانه‌روزی در حال خدمت هستند و این خدمت و بزرگی به‌واسطه روحیه جوانمردی و شهادت‌طلبی است.

پویافر در خصوص رخ دادن چنین اتفاقات مشابهی همچون ساختمان پلاسکو در شهر بندرعباس عنوان کرد: از زمانی که این حادثه رخ داد در جاهای مختلف مراکز تصمیم‌گیری کشور قرار بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز شد و گروهی از سازمان‌های ذی‌ربط با محوریت سازمان آتش‌نشانی تشکیل شد و ساختمان‌های شهر مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر