واحدهای اقتصادی مشکل‌دار در لرستان تعیین‌تکلیف شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۹۴۳

لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: تعیین‌تکلیف واحدهای اقتصادی مشکل‌دار لرستان در اولویت است و این واحدها به بانک‌های عامل ارجاع داده می‌شود.

به گزارش تسنیم مهرداد غضنفری ظهر دیروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به ضرورت حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جلسات ستاد تسهیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت جلسات ستاد تسهیل و تاکید استاندار لرستان در این زمینه، در صورت حاضر نشدن مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این جلسات، مصوبات لازم اجرا می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در صورت ضرورت می‌توانند کارشناس مربوطه را در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به همراه داشته باشند، افزود: در صورت عدم حضور مسوولان در جلسات از حضور نماینده آنان نیز جلوگیری می‌شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان عنوان کرد: در جلسات ستاد تسهیل استان تعیین‌تکلیف واحدهای اقتصادی مشکل‌دار در اولویت است و این واحدها به بانک‌های عامل ارجاع داده می‌شود.

وی با اشاره به بررسی مشکلات 8واحد تولیدی در حوزه کشاورزی بیان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی پرورش گاو شیری 50راسی خرم‌آباد و پرورش شترمرغ 40رسمی ازنا در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر