خدمت‌رسانی به 15هزار نفر در 6 استان سیل‌زده

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۸۸۳

سیستان و بلوچستان|

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: همزمان با بروز سیلاب در 6 استان کشور 15‌هزار و 600نفر از مردم این استان‌ها از خدمات امدادی این نهاد بهره‌مند شدند.

مرتضی سلیمی دیروز در حاشیه بازدید از بخش‌های آسیب‌دیده ناشی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان در کنارک در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: از یکم تا هشت بهمن ماه امسال 6 استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، خراسان جنوبی و رضوی براثر بارندگی دچار سیلاب شد. در این مدت 228 تیم امدادی هلال‌احمر در 191 شهر و روستا 6 استان سیل‌زده کشور به 15هزار و 600 نفر از مردم خدمات امدادی ارائه دادند. همچنین 6 هزار و 400 نفر از مردم 6 استان سیل‌زده کشور اسکان اضطراری داده شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور توزیع هزار و 350 البسه، 2هزار و350 تخته چادر، 6هزار و 580 تخته پتو، هزار و 960تخته موکت، 23هزار و 600 قوطی کنسرو را از جمله اقلام توزیع شده در بین مردم سیل‌زده 6 استان کشور در این مدت ذکر کرد. وی با بیان اینکه از میان 6 استان بیشترین آسیب به سیستان و بلوچستان وارد شده است، گفت: علت حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و سایر مسوولان به این استان این است که با بررسی شدت آسیب اقدامات لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک امدادرسانی از 6 استان دچار سیلاب کشور تنها در 2 استان کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه دارد و بقیه استان‌ها به اتمام رسیده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر