1200 میلیارد ریال اعتبار سفر رییس‌جمهوری به بوشهر ابلاغ شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۰۵۱

بوشهر|

استاندار بوشهر گفت: در هفته گذشته یک هزار و 200میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های سفر دی ماه سال 93 رییس‌جمهوری و هیات دولت به این استان ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با مسوولان و نخبگان شهر جم افزود: در 3سال گذشته اعتبار وصول شده در استان بوشهر نسبت به سال 92 سه برابر شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات استانی شامل تملک دارایی، ماده 180و 2درصد نفت است و بخش دیگر اعتبارات متمرکز وزارتخانه‌ها و پروژه‌های ملی است و در بخش اعتبارات ارزش‌افزوده و عوارض آلایندگی هم استان بوشهر رشد خوبی داشته است. استاندار بوشهر با اشاره به اجرای 10پروژه بزرگراهی در این استان گفت: امیدواریم تا پایان امسال 3محور بزرگراهی در این استان تکمیل شود. سالاری با اشاره به وضعیت آب در استان بوشهر بیان کرد: با اجرای طرح‌های مختلف آب شیرین‌کن و خرید آب توسط وزارت نیرو، مشکلات این بخش تا حد زیادی برطرف می‌شود. استاندار بوشهر ادامه داد: در منابع آبی خوش‌بین هستیم، عملیات اجرایی 3سد را آغاز کنیم، سدهای باغان و دشت پلنگ از اولویت‌های وزارت نیرو است و برای اجرای سد خاییز هم 300میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده ضمن اینکه با اجرای سد باغان، شهرستان جم هم از این سد بهره‌مند می‌شود. وی یادآور شد: در 2 تابستان گذشته با اجرای طرح‌های مختلف برق‌رسانی مشکل خاموشی در استان بوشهر برطرف شد. استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در بخش ورزش و سلامت و بهداشت بیان کرد: در بخش درمان جهش خوبی داشتیم و تعداد تخت‌های بستری استان به 1400تخت رسیده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر