یک میلیارد تومان برای توسعه تولیدی‌های کوچک ورزشی

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۸۸۴

سمنان استاندار سمنان با اشاره به تعدد تولیدی‌های البسه ورزشی در کلاته‌خیج شاهرود، از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار با هدف توسعه این کارگاه‌های کوچک در کلاته‌خیج خبر داد. به گزارش ایسنا، محمدرضا خباز که به اتفاق نماینده شاهرود و میامی، فرماندار شاهرود، مدیرکل ورزش و جوانان استان و... به این شهر سفر کرده، اظهار کرد: 10میلیارد ریال به‌منظور توسعه کارگاه‌های تولیدی‌های کوچک البسه ورزشی در شهر کلاته‌خیج، با ضمانت تعاونی این صنف اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه کلاته‌خیج از ظرفیت‌های متنوعی در صنعت، معدن و کشاورزی برخوردار است، افزود: این شهر در بخش مشاغل خانگی هم ظرفیت بسیار خوبی دارد. استاندار سمنان با اشاره به جوان بودن جمعیت این شهر، بر لزوم ایجاد امکانات لازم برای جوانان تاکید کرد و گفت: ایجاد امکانات ورزشی، نیاز قشر جوان است.

خباز به مشکل کم‌آبی در استان اشاره کرد و بر لزوم حفاظت از منابع آبی و بهینه‌سازی مصرف در 2بخش شرب و کشاورزی تاکید کرد. این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه منبع اصلی و مهم تامین آب در بسیاری از مناطق استان قنات‌ها هستند، خاطرنشان کرد: توجه به قنات‌ها در اولویت برنامه‌های استان است. وی با اشاره به از بین رفتن و کاهش دبی برخی قنات‌ها در این استان گفت: باید مطالعات برای احیای قنات‌ها در استان انجام شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر