دشمن به دنبال جنگ اقتصادی است

۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۴۰۴

خراسان رضوی| رییس بسیج سازندگی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی و تلاش در مسیر پویایی اقتصاد، ادامه راه شهداست چراکه دشمن با راه‌اندازی جنگ اقتصادی به‌دنبال هدفی است که در جنگ نظامی هشت ساله موفق به دستیابی به آن نشد.

سردار نعمان غلامی دیروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در پادگان شهید برونسی مشهد افزود: امروز در حوزه اقتصاد، جنگی بزرگ داریم و ثمره‌یی که در این جنگ به دست می‌آید فصل به بار نشستن خون شهدای انقلاب است.

وی اظهار کرد: دشمن هر مسیری که منجر به ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت و ولایت شود را دنبال می‌کند و اکنون نیز با به راه انداختن جنگ اقتصادی، درصدد به چالش کشاندن کارایی نظام در حوزه‌های اقتصادی دارد. وی با بیان اینکه بسیج سازندگی خود را متولی اقتصاد نمی‌داند، گفت: این نهاد از سال 1392 پا در عرصه حضور گذاشت و خود را فقط سربازی برای پویایی و کارآمدی دستگاه‌ها در راستای بهبود اقتصاد کشور می‌داند. وی محصول با کیفیت و توجه به استعدادهای مردم را شاخصه بارز اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: طرح‌های اقتصادی اسلامی موجب ورود مستقیم مردم به حوزه‌های اقتصادی شده است.

رییس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه قطب‌های ایجاد شده برای اشتغال براساس الگوهای اقتصاد مقاومتی 100درصد پایدار هستند و هیچ‌گونه تحریمی بر آنها اثر ندارد، بیان کرد: مبارزه با قاچاق، توجه به تولید داخلی و معرفی کارآفرینان اقدامات مفیدی است که الگوهای مناسب را به جریان‌های قابل‌قبول تبدیل خواهد کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر