جلوگیری از افت فشار با رعایت الگوی مصرف گاز

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۸۳۳

اردبیل| مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با ارسال نامه‌یی از مدیران ادارات، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های استان خواست با رعایت الگوی مصرف از بروز افت فشار گاز جلوگیری کنند.

به گزارش «تعادل» و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، فیروز خدایی در این نامه با اشاره به افزایش برودت شدید هوا در سطح استان و منطقه و احتمال بروز افت فشار گاز از تمام مدیران دولتی و شرکت‌های خصوصی خواست در ساعات اداری دمای ادارات و ساختمان‌های عمومی از 21 درجه سانتی‌گراد و در راهروها و فضاهای سرپوشیده از 18درجه سانتی‌گراد بیشتر نباشد.

وی با اشاره به مصوبه هیات‌وزیران و دستور مقام عالی وزارت نفت ادامه داد: براساس این مصوبه گروه‌های بازرسی شرکت گاز استان اردبیل در ساعات اداری و غیراداری و حتی روزهای تعطیل ضمن مراجعه به ادارات و سازمان‌ها، کنترل‌های لازم را اعمال و در صورت عدم رعایت موارد یاد شده نسبت به اخطار و قطع جریان گاز اقدام خواهند کرد.

خدایی با اعلام اینکه در حال حاضر بالغ بر 417هزار مشترک شهری و روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند، افزود: در تلاش هستیم با تلاش شبانه‌روزی همکاران خدوم تا پایان سال 96 تمام روستاهای بالای 20 خانوار را از این نعمت الهی برخوردار‌ کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان از تمام هموطنان، به‌خصوص اهالی استان خواست با رعایت الگوی مصرف ایمن و بهینه از بروز هرگونه افت فشار و حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر