حل مشکل بیکاری با توسعه آموزش‌های مهارتی

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۲۴۹

بوشهر ‌ مدیرکل دفتر راهبردی اجرای آموزش صنایع و صنوف سازمان آموزش فنی و حرفه‌یی گفت: با توجه به نقش آموزش فنی‌و حرفه‌‌ای در تربیت افراد برای توسعه اشتغالزایی و کارآفرینی این امر باعث افزایش مهارت‌ها و دانش لازم افراد می‌شود. به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان بوشهر دیروز به نقل از حسن عزیزی در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: آموزش فنی وحرفه‌‌ای نقشی مهم در تربیت افراد برای توسعه اشتغالزایی و کارآفرینی دارد و سبب افزایش مهارت‌ها و دانش لازم برای افراد می‌شود. وی کسب یک مهارت از سوی هر عضو جامعه را ضروری دانست و اظهار کرد: برای توسعه آموزش‌های مهارتی باید مباحث اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت برای آموزش گسترش یافته تا همگان بتوانند از این امکانات مراکز آموزشی استفاده کنند.

عزیزی بیان کرد: توسعه کیفیت مدارس آموزش‌های مهارتی، آموزش‌های بازار محور و نیازسنجی حوزه صنایع از رویکردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌‌ای کشور است و در این ارتباط تعامل هر چه بیشتر با سایر شرکت‌های صنعتی و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این دوره‌های آموزشی برای تربیت نیروی ماهر ضروری است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان بوشهر نیز گفت: امروز یکی از دغدغه‌های مهم دولت و ملت ایجاد اشتغال پایدار در کشور است و برای رسیدن به این هدف مهم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌‌ای به‌عنوان راهکاری مناسب امری اجتناب ناپذیراست.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر