انجام ٣9 هزار آزمایش کلرسنجی آب

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۲۷

گلستان

مدیر کنترل کیفی و نظارت بر بهداشت شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان با اعلام مطلب فوق گفت در سال گذشته با همت و تلاش مجموعه همکاران کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت ٣٩ هزار و 200مورد تست کلرسنجی آب در سطح شهرهای استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری سیدمحمد سیدخادمی افزود: طی این مدت ٢هزار و ۶٨٣ مورد نمونه‌برداری میکروبی و یک‌هزار و 675 مورد آزمون از شبکه و مخازن صورت گرفت که همه نمونه‌ها فاقد آلودگی و میکروبی بوده است. وی تصریح کرد: همچنین میزان کدورت‌سنجی از شبکه توزیع استان گلستان نیز ٣9هزار و ١٩۶نمونه بوده که شامل کدورت‌سنجی از شبکه‌ها و منابع تامین و تصفیه‌خانه بوده است. همچنین ٣١٩مورد نمونه‌برداری آنالیز شیمیایی از شبکه، مخازن و منابع انجام شده است.

مدیر کنترل کیفی و نظارت بر بهداشت شرکت تعداد آزمایشگاه‌های فعال میکروبی، شیمیایی و بیولوژیک و فاضلاب جهت کنترل آزمایشات آب و فاضلاب در سطح استان را ٨ واحد آزمایشگا‌هی بیان کرد و در پایان یادآور شد: تمامی این آزمایشات و نمونه‌برداری‌های صورت گرفته برای اطمینان از بهداشت آب انجام شده است.

وی بازدید دوره‌یی از مخازن و ایستگاه‌های کلرزنی استان، پیگیری تهیه مواد گندزدای

مورد نیاز شهرها به میزان نظارت پروژه‌های تحقیقاتی و تهیه نقشه‌ها‌ی کیفی آب در سطح استان و آموزش‌های لازم و تخصصی برای پرسنل تحت پوشش و آزمایشگاهی را از دیگر اقدامات واحد کنترل کیفی شرکت بیان کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر