اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۹۵۱

کسب رتبه اول صیانت از حقوق شهروندان توسط سازمان استاندارد استان مرکزی

اراک| ساحل سها، مدیرکل از کسب رتبه اول شاخص صیانت از حقوق شهروندی در بین دستگاه‌های ممیزی شده استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: این اداره کل توانسته است، سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر اجرایی شدن دستورالعمل‌های حقوق شهروندی را به خوبی اجرا کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، مدیرکل استاندارد استان مرکزی افزود: کسب این رتبه در میان 65 دستگاه ارزیابی شونده از سوی استانداری مرکزی با دریافت امتیاز 100 از 100 حاصل شده و این درحالی است که در آخرین ممیزی این اداره کل رتبه 60‌ ام را از بین دستگاه‌های ارزیابی شونده کسب کرده بود و اکنون با ارتقای 59 پله‌یی به افتخار ارائه خدمات بهینه به ارباب رجوع دست یافته است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در نحوه خدمت‌رسانی و رضایتمندی مردم اهتمام داشته باشند، افزود: صیانت از حقوق شهروندی دستورالعمل لازم‌الاجرای دولت است و امید است با یاری پروردگار بتوانیم در راستای نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی مصمم‌تر گام ‌برداریم. وی همچنین تاکید کرد، استاندارد در جایگاه صیانت از حقوق تولید‌کننده و مصرف‌کننده قرار داشته و در این امر قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و متون استاندارد‌های ملی فصل‌الخطاب رهنمود این صیانت است


برگزاری کارگاه تخصصی قدیر ۲ به میزبانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مرکزی

اراک| به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی یک دوره آموزشی تخصصی و فنی در قالب کارگروه‌های مختلف ۱۴گانه مدیریت بحران با حضور مدیران اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد. در این دوره آموزشی درخصوص حادثه و علت آن، مقابله با حوادث اضطراری در شرایط بحران، اقدام در جهت آوار‌برداری و اقدام مناسب جهت امداد و نجات در کمترین زمان ممکن بحث و تبادل نظر شد. در ادامه این دوره تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته بحران به ارائه راهکارها و پیشنهادات خود برای کمک‌رسانی بیشتر در شرایط بحران و استفاده از تجهیزات مناسب توجه کردند. گفتنی است قسمتی از این دوره برای ۱۶ استان کشور در هفته گذشته در شهرستان رامسر برگزار که ادامه این دوره برای مدیران استان مرکزی به میزبانی این منطقه در روز گذشته برگزار شد.


برگزاری جشنواره مساجد با حضور مسوولان شهری

قائمشهر| به مناسبت روز جهانی مساجد ضمن برگزاری جشنواره مساجد در قائمشهر از ارکان برتر مساجد با حضور نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه، شهردار قائمشهر و جمعی از مسوولان شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم حضرت آیت‌الله معلمی در فرمایشات خود تاکید کردند: مساجد از دوران حضرت رسول‌الله(ص) تاکنون مامن و جایگاه مومنان و دینداران بوده که وحدت و همبستگی برادران و خواهران دینی را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: مسجد در دوران جنگ هشت ساله و پس از آن خصوصا در دوران سازندگی، فرصت‌های جدیدی برای نسل‌های مختلف به وجود آورده از جمله کارهای جهادی، پیشرفت فرهنگ تحت علم در همه عرصه‌ها، کانون برنامه‌ریزی و سازماندهی مردمی همین مساجد بوده است. مهندس رضا رحیمی، شهردار قائمشهر نیز در مورد اهداف برگزاری این جشنواره گفت: مساجد باید علاوه بر نقش دینی و مذهبی، مرکز کارآفرینی، رسیدگی به مشکلات مردم، تقویت علمی و درسی جوانان باشد و این جشنوارها در راستای سخنان امام خمینی(ره) که فرمودند، انقلاب ما از مساجد شروع شد و مسجد سنگری است که باید حفظ شود، قابل ستایش است.


کسب رتبه برتر در شبکه علمی مجازی مدیران شرکت مخابرات ایران

گرگان| سراییان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مهندس شهمرادی، مدیرعامل مخابرات استان گلستان تبریک گفت. کسب رتبه برتر در«زمینه مشارکت فعال در شبکه علمی مجازی مدیران» مهندس شهمرادی موجب شد تا دکتر سراییان طی ارسال تقدیرنامه‌یی از ایشان تقدیر نماید و این موفقیت را به ایشان تبریک بگوید.

همچنین در پی موفقیت‌های پیشین، شرکت مخابرات استان گلستان حایز کسب رتبه سوم در کسب بالاترین«میزان تحقق درآمد عملیاتی» شده است. لازم به یادآوری است، شرکت مخابرات استان گلستان در بین مجموعه شرکت‌های گروه و نسبت به برنامه 4ماهه اول سال 1395 شرکت مخابرات ایران و براساس صورت‌های مالی 4ماهه به این موفقیت دست یافته است.


پروژه عمرانی با 13 هزار میلیارد ریال اعتبار

در تهران به بهره‌برداری می‌رسد

تهران| فرماندار شهرستان تهران گفت: بهره‌برداری از 57 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 13هزار و 320میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان آغاز می‌شود. عیسی فرهادی دیروز در نشست شورای اداری شهرستان تهران افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، آب و فاضلاب، بهداشت و سلامت، صنعت، خدمات و کشاورزی اجرا و آماده بهره‌برداری شده است. وی اظهار کرد: همچنین در این ایام عملیات اجرایی هشت پروژه عمرانی با 320میلیارد ریال اعتبار نیز آغاز می‌شود.


1157 طرح هفته دولت در خراسان رضوی بهره‌برداری می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: اجرای یک هزار و 157طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، زیربنایی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری در این استان به پایان رسید که در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

علیرضا رشیدیان دیروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت هزینه اجرای این تعداد طرح را 18هزار و 500 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: طرح‌ها مربوط به 66 دستگاه اجرایی و 49شهرداری در سطح خراسان رضوی است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر