432پروژه در هفته دولت در سمنان افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۷۲

سمنان

استاندار سمنان از بهره‌برداری از 432پروژه در هفته دولت امسال در این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی اعتبارات امسال در استان سمنان 405‌درصد رشد داشته است.

محمدرضا خباز در جمع خبرنگاران افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ بر 8هزار و 680میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های امسال هفته دولت در استان از نظر تعدد افزایشی 9درصدی داشته، تصریح کرد: ارزش ریالی پروژه‌های امسال هفته دولت در استان بالغ بر 405‌درصد داشته به‌طوری که اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های هفته دولت از 2هزار و 140میلیارد ریال در سال گذشته به 8هزار و 680میلیارد ریال اعتبار در سال جاری رسیده است. خباز تصریح کرد: همه اعتبارات تخصیصی به این پروژه‌ها از اعتبارات دولتی و بودجه عمومی کشور نیست بلکه بخش زیادی از آن از طریق تسهیلات بانکی به فعالان حوزه تولید و صنعت اعطا شده است. وی گفت: شهرستان شاهرود با 91پروژه بیشترین و آرادان با 16پروژه کمترین پروژه را از نظر تعدد پروژه‌ها دارند. استاندار سمنان ادامه داد: علاوه بر این دو شهرستان همزمان با هفته دولت 75پروژه در دامغان، 52پروژه در مهدیشهر، 51پروژه در سمنان، 51پروژه در میامی، 50پروژه در سرخه، 40پروژه در شهرستان گرمسار و 16پروژه نیز در آرادان به بهره‌برداری می‌رسد. این مقام ارشد اجرایی افزود: اعتبارات 41پروژه باقی‌مانده نیز از محل بخش خصوصی و تسهیلات اعطایی بانک‌ها به این بخش آماده افتتاح شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر