حوزه سلامت نیاز به نقد سازنده دارد

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۷۰۵

سمنان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان سمنان حوزه سلامت را حوزه خدمات‌رسانی عنوان کرد و گفت: حوزه سلامت نیاز به نقد دارد اما نقد سازنده

توان تخریب ندارد و نباید افراد این حوزه را به سیاست گره بزنند.

مهدی شادنوش در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاسی کردن حوزه سلامت توسط عده‌یی در استان سمنان گفت: برخی از افراد سیاسی استان می‌خواهند با نفوذ در حوزه سلامت، آن را سیاسی جلوه دهند. عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تاکید بر اینکه مسوولان و افراد سیاسی برای منافع شخصی و گروهی خود نباید از حوزه سلامت استفاده ابزاری کنند، اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین خیانت‌ها، سیاسی کردن حوزه سلامت است بنابراین افراد برای منافع شخصی و گروهی نباید از حوزه سلامت استفاده ابزاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه ادعایی مبنی بر عدم وجود مشکل در حوزه سلامت وجود ندارد، عنوان کرد: حوزه سلامت به نقد سازنده معتقد نیازمند است؛ اما نباید آن را به نگاه‌های سیاسی آلوده کرد.

شادنوش با بیان اینکه در آستانه انتخابات سال آینده هستیم، گفت: از آنجا که اقدامات حوزه سلامت از دستاوردهای مهم دولت و نظام است احتمال دارد در ماه‌های آینده به علت انتخابات مورد هجمه قرار بگیرد. وی با بیان اینکه بهداشت و درمان با مهم‌ترین مسائل زندگی بشری سر و کار دارد، تصریح کرد: اگر حوزه سلامت به مسائل غیرکارشناسانه آلوده شود؛ همه متضرر می‌شوند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر