اعطای تسهیلات بدون سپرده‌گذاری

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۰۶۸

کردستان| مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان از اعطای تسهیلات بدون سپرده‌گذاری، بدون رسوب و بدون انسداد برای ساخت مسکن در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، رسول مالمیر دیروز اظهار کرد: تلاش ما این است از طریق اعطای تسهیلات به رونق بخشی مسکن در استان کمک کنیم. وی به بسته‌های آماده شده در این راستا اشاره و عنوان کرد: حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم با هدف اینکه مردم صاحب خانه شوند از سال گذشته آغاز به‌کار کرده که تاکنون 597 فقره حساب در این زمینه افتتاح شده است. مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان در ادامه سخنان خود به تسهیلات بدون سپرده، بدون رسوب و بدون انسداد برای ساخت مسکن در استان اشاره و اعلام کرد: برای هر واحد سنتی 90 میلیون تومان تسهیلات و برای واحدهای صنعتی و فناوری تا سقف 130میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

مالمیر همچنین به اعطای 40میلیون تومان تسهیلات در مرکز استان برای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده خبر داد و افزود: در شهرستان‌ها نیز 30میلیون تومان پرداخت خواهد شد که نرخ سود آن 18درصد و بازپرداخت آن 12ساله است. وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری در بهسازی 54 واحد بافت فرسوده مشارکت داشته‌ایم که 20 میلیارد ریال تسهیلات برای آنها پرداخت شده است. مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان همچنین به مشارکت در اعطای تسهیلات به 160 واحد مسکونی اشاره و ذکر کرد: تاکنون برای وام ازدواج 10میلیون تومانی نیز 160 نفر را در استان پذیرش کرده‌ایم.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 442میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مسکن در بخش‌های مختلف در استان پرداخت شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر