اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۲۳۵

تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش گازرسانی

بیرجند نخستین جلسه هماهنگی مسوولان شرکت گاز خراسان جنوبی درسال 1395 با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، روسا و مسوولان واحدهای ستادی و ادارات گاز برگزار شد.

به گزارش «تعادل» در بیرجند، در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان، عملکرد شرکت گاز در بخش گازرسانی در سال94 را مثبت ارزیابی کرد و افزود: امید است در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده، شرکت گاز استان خراسان جنوبی با سرلوحه قرار دادن این شعار در امور به ویژه جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های فسیلی، تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های آنان، تسهیل فرآیند خدمات اشتراک‌پذیری، نصب انشعابات و تجهیزات و ایجاد راهکارهای مناسب جهت بسترسازی گازرسانی به واحدهای صنعتی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی معظم‌له در بخش گازرسانی در استان خراسان جنوبی گام‌های اساسی بردارد.

فرشید دشتی به کیفی‌سازی خدمات شرکت گاز به جامعه هدف خود اشاره و تصریح کرد: در این راستا با بازنگری و بهبود فرآیندهای مرتبط با ارائه خدمات به متقاضیان، مشترکان و مردم شریف استان می‌توانیم گامی موثر در راستای کیفی‌سازی خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی ‌برداریم.


تشریح برنامه‌های شرکت فاوا رضوی

مشهد سرپرست شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی، برنامه‌های این شرکت را در سال جاری تشریح کرد. مهندس رضا دبیدیان بیان کرد: طی سال جاری، اهداف و برنامه‌های این شرکت برای فروش سیستم اتوماسیون رضوی و سامانه جامع نرم‌افزاری آرمان به مجموعه‌های داخل و خارج از آستان قدس رضوی، توسعه زیرساخت آرمان به عنوان زیرساخت جامع نرم‌افزاری شرکت فاوا رضوی و اجرای پروژه‌های تبلیغات الکترونیکی شامل پروژه مانیتورینگ اتوبوس‌های شهری مشهد، برنامه‌ریزی شده است. وی با بیان اینکه همچنین برنامه‌های مدیریتی در راستای تحقق اهداف معیارهای حیاتی نیز برای سال 1395 تدوین شده است، افزود: رسیدن به این اهداف در دستور کار فعالیت‌ها و اقدامات شرکت قرار دارد. دبیدیان ادامه داد:

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تدوین برنامه جامع توسعه فروش تجهیزات سخت‌افزاری به مجموعه موسسات و شرکت‌های خارج از آستان قدس رضوی و تولید سامانه جامع نرم‌افزاری آستان قدس رضوی، اشاره کرد. وی اضافه کرد: انعقاد قرارداد و تفاهمنامه همکاری با شرکت‌ها در زمینه بازاریابی و فروش برای توسعه بازار شرکت، اجرای پروژه کارت رضوی و آموزش مستمر کارکنان نیز بخشی دیگر از این برنامه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.


جنگل‌های چمستان رنگ خون گرفت

ساری هفتم خردادماه، آخرین جمعه زندگی قرق‌بان مازندرانی بود و قاچاقچیان نقاب‌پوش با شلیک اسلحه شکاری، مرگ غم‌انگیز این جنگلبان را رقم زدند. صبحگاه جمعه بود که قرق‌بان فضل‌الله علیپور، جنگلبان شرکت کشاورزی و عمران جنگل‌های قدس رضوی و اهل روستای آهودشت چمستان، فرمانده یگان حفاظت را از حضور دو نیسان چوب‌آلات قاچاق در جنگل‌های سالده باخبر می‌کند که با اعزام اکیپ 5 نفره، قاچاقچیان نقاب‌پوش به روی مامورین اسلحه می‌کشند. فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی مازندران - ساری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: پس از کسب اطلاع از حضور قاچاقچیان در جنگل‌های چمستان توسط قرق‌بان علیپور، فرمانده یگان حفاظت به همراه 4 نفر دیگر از ماموران در جنگل‌های منطقه حضور یافتند و با اتومبیل راه قاچاقچیان را سد کردند.


ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت

مشهد تولیت آستان قدس رضوی نخستین قدم‌ها را برای ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت برداشت. حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی به همراه جمعی از مسوولان آستان قدس رضوی تعدادی از اراضی آستان قدس رضوی را در نقاط مختلف شهر مشهد مورد بازدید و جوانب مختلف احداث این اماکن را مورد بررسی قرار داد. در این بازدید معاون فنی و عمران موقوفات آستان قدس رضوی گزارشی از مکان‌های پیشنهادی و طرح‌ها و نقشه‌های آماده شده جهت ساخت این فضاها به تولیت آستان قدس رضوی ارائه داد. نزدیکی به حرم مطهر، در نظر گرفتن فضاهای فرهنگی و رفاهی، امکان بهره‌برداری قشر متوسط به پایین جامعه، وجود مکان‌های تفریح و بازی برای کودکان، دسترسی و تردد آسان به حرم مطهر و بهره‌برداری از مشارکت واقفین و خیرین

از جمله نکات مدنظر حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی برای احداث زائرسرای مناسب بود.


کسب رتبه اول روابط عمومی آبفا استان ایلام

ایلام شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام مقام برتر در بخش انتشارات جشنواره روابط عمومی‌های شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور را کسب کرد. براساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و جایگاه روابط عمومی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام موفق به کسب مقام برتر در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور در بخش انتشارات شد. لوح تقدیر جشنواره از سوی مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به رشیدی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام اهدا شد. در بخشی از لوح تقدیر آمده است: رشد و توسعه صنعت بزرگ آب و فاضلاب مدیون تلاش گسترده مدیران و متخصصانی است که تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌یی برای سربلندی و سازندگی ایران قرار داده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر