اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۱۵۴

آغاز خرید تضمینی گندم در استان گلستان

گرگان علی محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از آمادگی کامل مراکز خرید برای تحویل گندم از کشاورزان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، علی محمدی تعداد مراکز در سطح استان در حال حاضر را حدود 100مرکز اعلام کرد که این مراکز تا 30درصد قابل افزایش است. وی افزود: باتوجه به شرایط آب و هوایی و بستر مناسب ذخیره‌سازی در سطح استان، پیش‌بینی خرید گندم حدود یک میلیون و 200هزار تن خواهد بود.


راه‌اندازی پایگاه مشاوره رایگان سلامت

رباط‌کریم به‌مناسبت روز جوان و جمعیت با همکاری شهرداری رباط‌کریم و مرکز بهداشت شهرستان، پایگاه مشاوره و خدمات رایگان پزشکی در پارک معلم این شهر راه‌اندازی شد. جعفر کهن‌مدیر روابط عمومی شهرداری رباط‌کریم در این خصوص اظهار داشت؛ مرکز بهداشت شهرستان رباط‌کریم با همکاری شهرداری این شهر به‌مناسبت روز جوان و جمعیت با برپایی ایستگاه‌های مشاوره و خدمات سلامت در پارک معلم این شهر پذیرای شهروندان محترم بودند. وی گفت: این ایستگاه از ساعت 9صبح آغاز به کار و انواع مشاوره‌های پزشکی، بیماری ایدز، هپاتیت، پزشک عمومی، خدمات روانپزشکی، مشاوره تغذیه و فرزندآوری به‌صورت رایگان ارائه کردند.


762طرح مخابراتی استان مرکزی آماده افتتاح

اراک سرپرست شرکت مخابرات استان مرکزی گفت: 762طرح مخابراتی این استان آماده افتتاح در سفر هیات دولت است. محمدمهدی ملک‌حسینی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت، تلفن همراه و فیبر نوری است که برای اجرای آنها 700میلیارد ریال هزینه شده است. وی بیان کرد: هم‌اکنون بیش از 600هزار تلفن خانگی در این استان وجود دارد و ضریب نفوذ این تلفن 40 و 96دهم درصد است. سرپرست شرکت مخابرات استان مرکزی ادامه داد: تلفن‌های ثابت برای مخابرات نه تنها سود ندارد بلکه ضرر هم دارد و برای دایر شدن هر خط تلفن ثابت حدود 8میلیون ریال هزینه می‌شود اما این خط با مبلغ 500هزار ریال دراختیار مشترکان قرار می‌گیرد.


دیدار مدیران شهری با فرماندار شهرستان

قدس شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس با حضور در فرمانداری شهرستان با فرماندار قدس دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قدس با مهندس ضرغام فرماندار جدید شهرستان قدس دیدار کردند. در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قدس انتخاب ضرغام را به عنوان فرماندار شهرستان تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت کردند. شایان ذکر است در این بازدید مشکلات و مسائل موجود در شهرستان از قبیل روند کند انشعاب فاضلاب شهری، عدم وجود پیشرفت در ساخت بیمارستان جدید شهرستان و مشکل واگذاری تلفن ازسوی مخابرات مطرح و تبادل‌نظر شد.


درخشش سازمان تاکسیرانی استان گلستان

گرگان در نخستین دوره المپیاد ورزشی روابط عمومی‌های استان گلستان که به همت دانشگاه علمی کاربردی ۳ و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در روز سوم خرداد در استادیوم آزادی گرگان برگزار شد، روابط عمومی سازمان تاکسیرانی به‌عنوان نماینده شهرداری گرگان خوش درخشید.

در این دوره از مسابقات که در رشته‌های تنیس ‌روی میز، شوت فوتسال، فوتبال دستی، طناب‌زنی و پرتاب دارت برگزار شد فرزاد یعقوب‌زاده به عنوان نماینده شهرداری از تاکسیرانی موفق به کسب مقام اول انفرادی در رشته فوتبال دستی شد.


لایروبی کانال فاضلاب جاده سفیدار رباط‌کریم

رباط کریم شهردار رباط‌کریم از لایروبی کانال فاضلاب مسیر سفیدار و اصلاح شانه خاکی این مسیر به طول 1500متر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری رباط‌کریم به نقل از حوزه معاونت خدمات شهری، مسعود مختاری در بازدید از مراحل احداث مسیر جدیدالاحداث جاده سفیدار و شترخوار از شروع لایروبی و تخلیه فاضلاب مسیر جاده سفیدار خبر داد و گفت: این اقدام هم‌اکنون توسط حوزه خدمات شهری آغاز شده و ان‌شاءالله به‌زودی مراحل تخلیه و اصلاح این کانال به اتمام خواهد رسید. وی ادامه داد: کانال‌های سطح شهر به‌صورت زمانبندی و ماهانه به صورت مداوم لایروبی می‌شود.


کشف کارگاه تولید داروهای گیاهی غیرمجاز

ساری مجید سعیدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام مطلب فوق افزود: در پی دریافت گزارش و شکایت مردمی مبنی بر تولید داروهای گیاهی غیرمجاز در شهر نکا، واحد بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا و با هماهنگی دادستانی و اداره آگاهی این شهرستان نسبت به پلمب مکان و جمع‌آوری داروها اقدام کردند. سعیدی افزود: متخلفان با دستور دادستان روانه زندان شدند و مقدار قابل‌توجهی بالغ بر ۶دستگاه نیسان گیاهان دارویی و مواد اولیه جهت تولید دارو گیاهی از کارگاه جمع‌آوری شد. معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: فرد متخلف فرآورده‌های خود را با آرم سازمان غذا و دارو و شرکت‌های معتبر داروسازی به سراسر کشور توزیع می‌کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر