اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۰۱۵

آماده انعقاد قرارداد با سایپا هستیم

تهران مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا گفت: آریو خودرویی است که بیشتر شاخص‌های مورد نظر اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری را دارد و اگر سایپا بتواند با اتحادیه یک توافق راهبردی امضا کند، می‌توانیم از آریو در سطحی وسیع در ناوگان تاکسیرانی کشور استفاده کنیم. طبیبی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان مطلب بالا گفت: آریو خودرویی با ابعاد مناسب و فاصله صندلی‌های خوب و راحت است و این خودرو زیبا از مشخصات و امکانات به‌روز بهره می‌برد. طبیبی گفت: خیلی راغب هستیم از آریو در ناوگان تاکسیرانی به‌خصوص در طرح‌های حرفه‌یی تاکسیرانی کشور استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم همکاری‌های خوبی با سایپا جهت تجهیز ناوگان تاکسیرانی کشور داشته باشیم.


ساخت خانه فرهنگ در محلات شهر قدس

شهریار مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس گفت: ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی ازجمله ساخت خانه فرهنگ در محلات از برنامه‌های این سازمان است، به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، بهزاد لطفی با بیان این مطلب افزود: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری حلقه ارتباط بین فرهنگ، هنر و ورزش است و از اهداف اولیه سازمان ترویج و تشویق شهروندان برای توجه به جنبه‌های فرهنگ، هنر و ورزش در جامعه شهرنشینی است. مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس بیان کرد: درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی اماکن و ابزارهای فرهنگی و ورزشی، سطح فرهنگ مردم را ارتقا داده و با فراهم‌سازی محیط‌های با نشاط و مناسب شادابی و سلامتی را به شهروندان عرضه کنیم.


پرونده مسکن مهر پارس‌آباد تا پایان امسال بسته می‌شود

اردبیل مدیر مسکن و ساختمان اداره راه‌وشهرسازی استان اردبیل از اتمام پروژه‌های مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد تا پایان امسال خبر داد. شهرام باباخانی در بازدید از مجتمع مسکن مهر پارس‌آباد بااشاره به روند اجرایی مطلوب پروژه‌های مسکن مهر در این استان اضافه کرد: در صورت تسریع آورده نقدی توسط متقاضیان و برقراری انشعابات مربوطه پرونده مسکن مهر این شهرستان تا پایان سال جاری بسته می‌شود. وی با بیان اینکه مسکن مهر پارس آباد در زمینی به مساحت ۱۰۰هکتار احداث می‌شود، ادامه داد: ۹۸۴واحد در قالب فاز اول این مجموعه توسط تعاونی‌های مسکن احداث و پس از تکمیل محوطه‌سازی و زیرساخت‌های لازم تحویل متقاضیان شده است


انتصابات جدید در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

اراک یوسف عرفانی نسب رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی طی حکمی مدیران جدید آبفار در شهرستان‌های شازند و زرندیه را منصوب کرد. به گزارش شرکت آبفار مرکزی طی این حکم آقایان حمید طاهری و حمید رضا کاووسی را به ترتیب به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شازند و زرندیه منصوب کرد.


ثبت رکورد بالاترین میزان تولید و فروش پتروشیمی شازند در یک دهه اخیر

شازند شرکت پتروشیمی شازند موفق شد در سال94، میزان تولیدوفروش خود را به بالاترین سطح در یک دهه اخیر برساند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، افزایش بی‌سابقه تولید و فروش پتروشیمی شازند، در سال گذشته در حالی عملیاتی شد، که تحریم‌ها و محدودیت‌ها، مشکلات عدیده‌یی برای این شرکت ایجاد کرده بود. گفتنی است بیش از این مهندس غریب پور مدیرعامل شرکت در جلسه‌یی با حضور مدیران و معاونین شرکت این موفقیت را مرهون الطاف الهی، تلاش تیمی و همدلی مجموعه همکاران پتروشیمی شازند دانست و اظهار امیدواری کرد در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این شرکت بتواند با تلاش مضاعف و تکیه بر توان کارکنان و مهندسین خود گامی موثر در عرصه تولید ملی بردارد.


معرفی صادق‌زاده به عنوان مدیر روابط عمومی برتر فرمانداری‌های استان تهران

تهران چهارمین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی استان تهران به مناسبت هفته ارتباطات و

روابط عمومی‌ها با حضوردکتر هاشمی استاندار تهران، معاونین، دکتر ناجی فرماندار شهریار، مدیران کل روابط عمومی‌های فرمانداری هاو شهرداری‌ها در استانداری تهران برگزار شد که بعد از سخنرانی استاندار تهران وهمچنین مهدوی مدیر روابط عمومی استانداری، صادق‌زاده مدیر روابط عمومی شهرستان شهریار به عنوان مدیر روابط عمومی برتر فرمانداری‌های استان تهران برگزیده شد. روزنامه تعادل (سرپرستی غرب استان تهران) نیزضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان، کسب این عنوان و موفقیت را به آقای صادق‌زاده مدیرروابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریارو مشاور محترم فرماندار تبریک عرض می‌نماید.


افتتاح 168پروژه مخابراتی در استان گلستان

گرگان با حضور مهندس صابری وند مشاور مدیرعامل مخابرات ایران و مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران و نبی هزارجریبی نماینده منتخب گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی 168 پروژه مخابراتی به بهره‌برداری رسید. در مراسم جشنی که به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی مخابرات با حضور کارکنان مخابرات و خانواده‌های آنان برگزار شد بطور متمرکز تعداد 168 پروژه مخابراتی افتتاح شد. مهندس شهمرادی ضمن تبریک این روز به همکاران خود گفت: این پروژه‌ها با تلاش پرسنل زحمتکش مخابرات با اعتباری بالغ بر 418میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر