اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۷۹۴

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شرکت

آب و فاضلاب شهری و دانشگاه ایلام

ایلام| در راستای کاربردی کردن پروژه‌های تحقیقاتی و فراهم کردن بستر لازم جهت بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌‌های علمی دانشگاه، تفاهمنامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب شهری و دانشگاه ایلام به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان ایلام، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در این جلسه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام درراستای سیاست‌های کلان خود در جهت افزایش سطح ارتباط با مراکز پژوهشی و بهره‌گیری از دانش روز در فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌های خود، همکاری‌های مستمر با مراکز علمی و دانشگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.


برگزاری نخستین جلسه تدوین سند توسعه درمان مازندران

ساری| نخستین نشست معاونین درمان و مسوولان تدوین سند توسعه درمان دانشگاه‌های کلان منطقه یک آمایش آموزش عالی سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد. دکتر قاسم جان‌بابایی سرپرست دبیرخانه منطقه یک آمایش آموزش عالی سلامت کشور هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی در راستای تدوین نقشه راه درمان، عنوان کرد و افزود: با استفاده از منابع مختلف و دقت و صحت کامل در اطلاعات مورد استفاده در تدوین نقشه درمان و با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان، اساتید و صاحب‌نظران در حیطه‌های مختلف، کار اجرایی و فنی بدون نقضی را به مرحله اجرا در آوریم. رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران سهم هریک از دانشگاه‌های علوم پزشکی از تخت‌های استان، روندها و رویدادهای تاثیرگذار، برآورد جمعیت استان در افق 10ساله، پیش‌بینی رشد جمعیت، برآورد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز جهت تامین سلامت افراد در برقراری عدالت اجتماعی و روش‌شناسی و چالش‌های برآورد نیروی انسانی مورد نیاز بخش سلامت را ازجمله پارامترهای ذکر شده در این مدل بیان کرد.


ثبت دومین وقف جوین در سال95

با نیت خیرات و مبرات

مشهد| دومین وقف جوین در سال95 با نیت خیرات و مبرات و با ارزش 150میلیون ریال به ثبت رسید. حجت‌الاسلام ابراهیم سردارآبادی رییس اداره اوقاف جوین گفت: نیکوکار خیراندیش محمد نعمتیان یک ساعت آب را با نیت خیرات و مبرات در روستای احمدآباد ملک وقف کرد. وی افزود: ارزش این موقوفه 150میلیون ریال برآورد شده است. سردارآبادی با بیان اینکه محمد نعمتیان از همکاران اداره اوقاف جوین است، تصریح کرد: این دومین وقف جوین در سال جاری است.


اجرای 532کیلومتر شبکه گازرسانی

دولت یازدهم در استان سمنان

سمنان| مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه شرکت گاز استان در دولت تدبیر و امید عملکرد قابل‌قبولی داشته است، افزود: در دو سال اخیر 9هزار و 457انشعاب و 37هزار و 88مورد اشتراک توسط این شرکت انجام شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا جراحی گفت: گازرسانی به 17روستای استان شامل روستای گلستان از توابع میامی با هزینه‌یی بالغ بر 6میلیارد ریال، روستا‌های چنداب، حسین‌آباد کروس، ده‌نمک، امامزاده علی‌اکبر و امیرآباد از توابع گرمسار و آرادان با هزینه‌یی بیش از 24میلیارد ریال و روستای ده صوفیان از توابع مهدیشهر با هزینه‌یی بالغ بر 8میلیارد ریال انجام شده است.


گرامی‌داشت هفته مقام زن

در شرکت مخابرات استان مرکزی

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، اردوی یک روزه ورزشی و سیاحتی بانوان شاغل در شرکت مخابرات استان مرکزی برگزار شد. به گزارش اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان مرکزی، بر پایه این گزارش، ملک حسینی رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات استان مرکزی با حضور در این اردوی ورزشی که با کوهپیمایی همراه بود، طی سخنانی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر از خدمات بانوان شاغل در مخابرات استان مرکزی در پیشبرد اهداف شرکت تشکر و قدردانی کردند. گفتنی است به همین مناسبت هدایایی به همراه لوح تقدیر نیز به 230نفر از بانوان شاغل مخابرات استان اهدا شد.


حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز برگزیده شد

کرج| رییس حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز از انتخاب واحد حراست این شرکت به عنوان حراست برتر استان البرز خبر داد.

حسن خدایاری با بیان خبر فوق افزود: بر همین اساس لوح تقدیری از سوی حسین فردوس، رییس حراست کل استان البرز به این شرکت اهدا گردید. ایشان با بیان اهمیت فعالیت‌های واحد حراست در حوزه‌های مختلف کاری، گفتند: حراست، پشتوانه‌یی محکم برای سلامت جامعه اداری و نقشی اساسی در راستای تحقق اهداف عالی هر سازمان و ارتقای عملکرد کاری کارکنان و مدیران را برعهده دارد. وی افزود: اتخاذ اقدامات حراستی، گامی موثر در مراقبت از سلامت سازمانی است که از طریق حفاظت از کارکنان، انبار نفت، ساختمان‌ها و... می‌تواند در پیشگیری از بروز انواع مشکلات و تخلفات موثر باشد. رییس حراست برتر استان اضافه کرد: تخصص، درایت و روشن‌بینی در انجام اقدامات حراستی برای ایجاد سلامت اداری موضوع مهمی است که در کنار سایر عوامل یادشده، نباید از آن غافل شد و همواره آن را مدنظر قرار داد. خدایاری در خاتمه از حمایت‌های مجدانه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز و نیز کلیه کارکنان واحد حراست در راستای اجرای مطلوب فعالیت‌ها و اقدامات این واحد قدردانی کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر