اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۳۸۹

ساختمان جدید بانک ملی شعبه زنوز افتتاح شد

زنوز| با حضور مدیران ارشد بانک ملی استان، امام جمعه و فرماندهی انتظامی شهرستان زنوز و جمعی از کسبه زنوز، ساختمان جدیدالتاسیس شعبه زنوز افتتاح و موردبهره‌برداری قرار گرفت. در این مراسم که با استقبال اهالی شهرستان زنوز همراه بود، سعیدی ریاست بانک ملی استان گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگ‌ترین بانک منطقه، از اعتبار جهانی برخوردار است و در داخل کشور نیز در فعالیت‌های بزرگ اقتصادی، منشأ اثرات خیر و برجسته است و قطعا در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است با همدلی و همزبانی از اثرگذاری لازم برخوردار خواهد بود.


توزیع 24 هزار اصله نهال در بهشهر

بهشهر| مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهشهر از توزیع 24هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر به‌صورت رایگان در هفته منابع طبیعی خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی مازندران - ساری، علی باقری در آخرین جلسه شورای اداری بهشهر افزود: برخی از این نهال‌ها شامل گردو و سیب بوده و برای حفاظت از آب و خاک بین روستاییان بخش یانه‌سر توزیع شده است. وی با اشاره به اینکه در کنار توزیع این گیاهان، مشاوره‌های فنی و مهندسی درباره کاشت و داشت نیز به دریافت‌کنندگان نهال‌ها داده می‌شود، اضافه کرد: 12هزار اصله نهال نیز بنا به درخواست شهروندان در سطح شهر بهشهر توزیع شده است.


آماده‌سازی 3نقطه برای استقرار چادرهای اسکان موقت مسافران نوروزی

گرگان| شهرداری گرگان در آستانه آغاز سال نو سه نقطه از شهر را برای استقرار چادرهای اسکان موقت مسافران نوروزی آماده کرده است. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات روابط‌عمومی شهرداری گرگان، معاون خدمات شهری این شهرداری گفت: برای رفاه و امنیت مسافران نوروزی سه نقطه را در محدوده ناهارخوران و میدان بسیج برای استقرار چادرهای اسکان موقت آماده‌سازی کردیم. محمدرضا اسفندیاری ادامه داد: در جایگاه میدان بسیج امسال در راستای رفاه بیشتر مسافران یک باب سرویس بهداشتی نیز احداث شده است. وی با اشاره به درنظر گرفتن دو محل استقرار در ناهارخوران گفت: یکی از محل‌ها روبه‌روی پارک کودک ناهارخوران و دیگری در میدان ناهارخوران روبه‌روی نمازخانه است. به گفته اسفندیاری هر دو این جایگاه‌ها مجهز به سرویس بهداشتی و روشنایی است.


کسب تقدیرنامه 2 ستاره شرکت گاز استان مرکزی

اراک| طی مراسمی که درباشگاه شماره یک نفت تهران و با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسوولان تحت عنوان نخستین جشنواره سرآمدی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، شرکت گاز استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر در این جشنواره شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان مرکزی، در این جشنواره شرکت گاز استان مرکزی در حوزه نظام پیشنهادها موفق به کسب تقدیرنامه 2 ستاره و در حوزه تکریم ارباب رجوع تندیس برنزین را دریافت کرد.


25اسفندماه تجلیل از برترین‌های جشنواره «انسان، طبیعت، هنر»

ساری| رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی مازندران - ساری گفت: برترین‌های نخستین جشنواره استانی «انسان، طبیعت، هنر» 25 اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد مازندران تجلیل می‌شوند. محمد عموزاد افزود: این جشنواره برای نخستین بار و با محوریت طبیعت مازندران در 7 موضوع: نامه‌یی به درخت، پیام‌هایی برای طبیعت، مسابقه عکس، شعر، نقاشی، انشانویسی و نمایش آیینی برگزار شده است. وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری جشنواره 5/9 صبح سه‌شنبه است، یادآور شد: آثار شعر و پیامک این جشنواره به زبان‌های فارسی و محلی بوده است.


آغاز عملیات رفع نقطه حادثه‌خیز «دهچال-فوران»

خنداب| حسینعلی قناتی رییس نمایندگی راه وشهرسازی شهرستان خنداب با اعلام این خبر افزود: عملیات رفع نقطه پرحادثه محور دهچال- فوران در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان خنداب به عنوان راه دسترسی بالغ بر 15روستای بخش مرکزی این شهرستان، با توجه به اهمیت موضوع و با هدف ارتقای ضریب ایمنی این محور همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) آغاز شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری در قالب یک برنامه یک ماهه به اتمام می‌رسد. قناتی رییس نمایندگی راه وشهرسازی شهرستان خنداب درخصوص ویژگی‌های این پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه به طول یک کیلومتر و حجم خاکبرداری بالغ بر 20هزار مترمکعب , با استفاده از ماشین‌آلات راهداری و عوامل راه‌وشهرسازی شهرستان خنداب به ارزش تقریبی 4000 میلیون ریال درحال اجراست.


کسب مقام سوم المپیاد ورزش همگانی دانشجویان مازندران

ساری| اختتامیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در استان مازندران با حضور وزیر بهداشت درمان و علوم پزشکی دیروز در منطقه خزرآباد ساری آغاز شد. در این مراسم مسوولان ارشد وزارت بهداشت، استاندار مازندران، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیران و دانشجویان ۳۵ دانشگاه علوم پزشکی کشور حضور دارند. نخستین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی کشور از صبح روز سه‌شنبه در مازندران آغاز و عصر با قهرمانی تیم اصفهان و نایب قهرمانی تیم تهران و سومی تیم مازندران به اتمام رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر