اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۲۲۶

در حفظ و حراست از موقوفات

با هیچ شخص یا سازمانی تعارف نداریم

ساری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در حفظ و حراست از موقوفات با هیچ شخص یا سازمانی تعارف نداریم و تنها طبق فرامین رهبری و شرع اسلام عمل خواهیم کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: احیای موقوفات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فتوای تاریخی که موقوفات باید به حالت وقفیت باقی بماند و عمل به وقف شد را صادر کردند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران وظیفه اوقاف را در احیا و تثبیت موقوفات سنگین برشمرد و گفت: اخذ سند مالکیت موقوفات خدمت ماندگار و ارزشمندی برای وقف است. علیزاده با تاکید براینکه هنگام اخذ سند مالکیت موقوفات باید دقت کافی به‌کار گرفته شود، گفت: رعایت تمامی جوانب برای اخذ سند موقوفه به‌میزان دقیق ملک وقف‌شده دقت شود تا به املاک تجاوز نشود.


نهالستان لاجیم سوادکوه برترین نهالستان کشور

ساری نهالستان لاجیم سوادکوه برترین نهالستان کشور شد و وزارت جهاد کشاورزی از «شیروان سرتاره» مدیر این نهالستان به عنوان تولید‌کننده نهال برتر کشور تقدیر نمود. به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی مازندران - ساری، سرتاره درباره این موفقیت می‌گوید: به عنوان تولیدکننده نهال غیرمثمر کشور شناخته شدم و این موفقیت انگیزه‌ام را برای تلاش بیشتر دوچندان کرده است. وی با اشاره به اینکه بعداز خصوصی شدن نهالستان لاجیم در سال 88، مدیریت آن به شرکت تعاونی «بهاران سبز لاجیم» واگذار شد، می‌افزاید: 7سال است که با 12 نیرو به تولید نهال 23 گونه کمیاب و نادر از جمله بارانک، گلابی وحشی، افرا، آبیس، گیلاس وحشی، پیساء، کاج سیاه، سرو خمره‌یی و سرو نقره‌یی که با شرایط منطقه سازگار هستند، مشغول هستیم. این تولیدکننده نهال با اشاره به اینکه 25 کارگر فصلی هم‌اکنون در این نهالستان فعالیت دارند، اضافه می‌کند: براساس نیاز اداره کل منابع طبیعی مازندران نهال تولید می‌کنیم و ظریفت تولید 700 تا یک‌میلیون نهال در سال را داریم.


تشکیل نخستین مجمع خیرین ورزش گلستان

گرگان هدف از تشکیل مجمع ورزشیاران (خیرین) گلستان حمایت مادی و معنوی همه‌جانبه این عزیزان از ورزش و اهمیت آن در جامعه است. به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان: نخستین جلسه خیرین ورزش استان گلستان با حضور اکثریت اعضای هسته مرکزی این تشکل پیش از ظهر امروز در گرگان برگزار شد. دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هدف از تشکیل مجمع ورزشیاران (خیرین) گلستان را حمایت مادی و معنوی خیرین ارزشمند گلستانی از ورزش در همه زمینه‌ها برشمرد. طیبی اظهار داشت بسیار خوشحالیم که مشاهده می‌کنیم خیرین در جامعه انقلابی ما علاوه بر حمایت از توسعه سلامتی مردم، مدرسه‌سازی، ازدواج آسان، ساخت مسکن به ورزش هم توجه ویژه‌یی دارند.


دیدار هیات ‌مدیره مجمع خیرین سلامت مازندران با نماینده ولی فقیه در استان

ساری اعضای هیات‌ مدیره مجمع خیرین سلامت مازندران با حضرت آیت‌الله طبرسی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز مازندران دیدار کردند. حضرت آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری ضمن تمجید از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه خیرین سلامت افزودند: مجمع خیرین سلامت مازندران در مدت کوتاه سپری شده از عمر خود منشأ خدمات و آثار پرخیر و برکتی برای نظام سلامت و مردم شریف مازندران بوده است. نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان داشتند: امیدوارم با تلاش و مساعی این مجمع امکانات و تجهیزات به‌روز مانند pet scan وارد استان شود تا دیگر مردم استان نیازی به اعزام به تهران جهت دریافت اینگونه خدمات نداشته باشند.


بررسی طرح‌های تحقیقاتی بیماری شمشاد

ساری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری

مازندران - ساری گفت: از آنجایی که شمشاد در مناطقی با نور کم و رطوبت زیاد رشد می‌کند بنابراین شرایط را برای گسترش بیماری آتشک یا سرسوختگی فراهم می‌کند. به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی مازندران - ساری، دکترستار بابایی نخستین هم‌اندیشی حمایت از ذخیره‌‌گاه طبیعی شمشاد هیرکانی در مجتمع حر قائم‌شهر افزود: این بیماری قارچی حدود ۲۰سال است که شناسایی و در کشورهای اروپایی زمانی که سطح آن گسترده شد، گزارش شد. وی یادآور شد: با رفتارشناسی عامل بیماری می‌توان متوجه شد که گسترش این بیماری از کف جنگل آغاز می‌شود، تا تاج آن می‌رسد و آن را خزان می‌کند.


نشست مدیرعامل مخابرات گلستان

با کارکنان مخابرات بندر ترکمن

گرگان شهمرادی به همراه جمعی از مدیران با کارکنان مخابرات بندرترکمن دیدار وگفت‌وگو کرد، در این دیدار مدیرعامل مخابرات گلستان با بیان این مطلب که مشتری‌مداری زیربنای تمام فعالیت‌های تجاری واقتصادی است موفقیت شرکت را در ایجاد تعامل و برقراری ارتباط مناسب و تکریم ارباب‌رجوع دانست، وی با تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان آنان را سرمایه‌های اصلی شرکت دانست که با همکاری و تلاش خود باعث پویایی و کارآمدی شرکت خواهند شد. در این دیدار مهندس شهمرادی با بیان حوزه‌های تمرکزی خود گفت: امروزه مشتری‌مداری و ارج نهادن به مشتریان و ذی‌نفعان یک روش راهبردی محسوب می‌شود. به‌خصوص سازمان‌ها یا شرکت‌هایی که در پی حفظ مشتریان موجود و شناسایی و جذب مشتریان جدید هستند باید به این موضوع نگاه ویژه‌یی داشته باشند و یکی از راهکارهای اساسی که می‌توانند با توسل به آن خود را از سایر رقبا متمایز کنند، ارائه مستمر کیفیت خدمات برتر به مشتریان است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر