اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۲۱۹

شرکت پتروشیمی شازند

در بین 100شرکت برتر کشور

اراک شرکت پتروشیمی شازند برای چندمین سال متوالی به عنوان یکی از 100شرکت برتر کشور انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، مراسم انتخاب 100شرکت برتر کشور در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم که با حضور معاون اجرایی رییس‌جمهور و تنی چند از مدیران و مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از 100 شرکت برتر کشور با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل به عمل آمد. مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس غریب پور نیز شخصا در این آیین و رویداد مهم صنعتی شرکت کرده‌اند. لازم به‌ذکر است هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر کشور شفاف‌سازی فضای کسب و کار کشور و گسترش رقابت ‌بین شرکت‌های ایرانی بوده و رویه انتخاب شرکت‌های برتر در 28شاخص خلاصه می‌شود که شاخص«فروش» مبنای اصلی و مهم آن است.


ارزیابی اپراتورهای برتر ارتباطی شرکت‌های مخابراتی استان گلستان

گرگان ارزیابی اپراتورهای برتر ارتباطی شرکت‌های مخابراتی استانی با حضور مدیرعامل شرکت، معاونان، مدیران، کارشناسان، اعضای کمیته 6گانه تدوین گزارش ارزیابی و ارزیابان شرکت مخابرات ایران و تنظیم مقررات رادیویی در سالن جلسات مرکز تلفن ولیعصر (عج) برگزار شد. مهندس شهمردای ضمن خوش‌آمدگویی به افراد حاضر در جلسه با معرفی استان و ارائه عملکرد مخابرات در سال‌های اخیر، حرکت در مسیر تعالی را ضرورتی فارغ از مسائل ارزیابی دانست.وی گفت: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آن قوم خود بخواهد و رشته هرگونه تغییر و تحول را در خود انسان دانست.


صدور کارت همیاران دامپزشکی

در استان سمنان

سمنان دکتر حسن هاشم‌زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان، با اعلام این خبر افزود: برای بهبود اطلاع‌رسانی بین روستاییان، گزارش دهی بیماری‌ها، افزایش سطح آگاهی روستاییان در رعایت اصول اولیه بهداشت جایگاه، بهداشت دام و بهداشت فرآورده‌های خام دامی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات دامپزشکی در روستاها، کاهش خسارات و ضایعات ناشی از بیماری‌های دامی، ارتقای شرایط بهداشتی تولید و عرضه فرآورده خام دامی در روستا و بهبود و پایداری اقتصاد مقاومتی، اداره کل دامپزشکی استان با همکاری دهیاری‌ها نسبت به شناسایی افراد علاقه‌مند و داوطلب در قالب همیاران افتخاری روستا اقدام کرد و در دهه مبارک فجر کارت آنان صادر شد که پس از برگزاری کلاس آموزشی و توجیهی تحویل آنان می‌شود.


114روستای کرمانشاه از نعمت گاز بهره‌مند شدند

کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر، بیش از 114روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند. به مناسبت دهه مبارک فجر، بیش از 114روستا در استان کرمانشاه با حضور استاندار، فرماندار شهرستان، مدیرکل شرکت گاز کرمانشاه و تنی چند از مسوولان استانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند. در این مراسم، مهندس حمید فانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: با انجام این پروژه بیش از 8هزار و 500خانوار روستایی در استان کرمانشاه به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.


دکتر ابراهیم‌زاده مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، مدیر شایسته ملی شد

ساری دکتر «محمد اسماعیل ابراهیم‌زاده»، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران به عنوان مدیر شایسته ملی برگزیده شد. کنگره تجلیل از 100مدیر شایسته ملی 17بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار و مدال و تندیس مدیر شایسته ملی به مدیرعامل شرکت گاز مازندران اهدا شد. بر پایه این گزارش، بر اساس این گزارش کارآفرینی، توسعه، ابتکار، خلاقیت و سابقه عملکرد ازجمله شاخص‌های انتخاب مدیر شایسته عنوان شده است.


برگزاری مراسم فجر انقلاب

در شرکت گاز خراسان رضوی

مشهد به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت گاز استان خراسان رضوی با نصب پرچم، پوسترهای انقلابی و استند‌های سخنان امام راحل اقدام به فضا‌سازی سیمای بصری ادارات گاز استانی کرده است. محمد ایمانی‌فر، رییس روابط عمومی این شرکت با یادآوری رشادت‌ها و مجاهدت‌های ایام انقلاب گفت: بدون تردید پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بزرگ‌ترین حادثه قرن اخیر در زندگی بشریت است، حادثه‌یی که همه شوون و ارکان زندگی انسان امروز را تحت تاثیر عمیق خود قرار داده است.


11طرح برق‌رسانی در شهرستان سرخه سمنان افتتاح شد

سمنان در هشتمین روز دهه مبارک فجر 11طرح برق‌رسانی شهرستان سرخه با صرف اعتباری به مبلغ 5میلیارد و 720میلیون ریال افتتاح شد. در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های شهرستان سرخه که استاندار سمنان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مسوولان شهرستان حضور داشتند، این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیدند. تامین روشنایی معابر مسیر میدان امام رضا (ع) تا شهرک صنعتی سرخه با مبلغ 252میلیون ریال، دو پروژه نصب یک دستگاه ریکلوزر گازی و برقراری ترانسفورماتور اندازه‌گیری هوایی انرژی فشار متوسط در ناحیه صنعتی عبدالله آباد با اعتبار 425میلیون ریال، اصلاح یک هزار و 75متر شبکه سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار با مبلغ 484میلیون ریال، سه پروژه‌های تامین برق کارخانجات صنعتی و معدنی با اعتبار یک میلیارد و 634میلیون ریال و... به عنوان طرح‌هایی هستند که افتتاح شدند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر