اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۴۸

خیرین، مصداق خلیفه خدا روی زمین هستند

سمنان خبرنگار« تعادل»- فاطمه کارگران- قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در نخستین گردهمایی همیاران موسسه نیکوکاران راه آسمان، برگزاری این همایش‌ها را سبب همدلی، تعامل بیش از پیش و خرد جمعی دانست و خیرین را خلیفه خدا روی زمین برشمرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم شهسواری گفت: مقام انسان نزد پروردگار به حدی است که سوره‌یی در قرآن را به این عنوان نامگذاری کرده است. وی انسان‌ها را دارای ابعاد گوناگون، پیچیده و ناشناخته‌یی دانست که گاهی از حیوان پست‌تر و زمانی اشرف مخلوقات محسوب می‌شود. شهسواری به بُعد الهی انسان‌ها اشاره کرد و افزود: پروردگار از روح خویش در انسان دمید و آنها که در جامعه احساس مسوولیت می‌کنند، مسجود ملائکه‌اند.


ارائه تخفیفات ویژه شهرداری مشهد

به شهروندان مشهدی

مشهد معاون اداری و مالی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر از یک تا 24بهمن‌ماه سال جاری به شهروندانی که بدهی معوقه یا درخواست صدور پروانه و پایان‌کار ساختمانی دارند، 34درصد تخفیف ویژه ارائه می‌شود. محمد آذری افزود: در شرایط عادی در نیمه دوم سال این تخفیفات 15درصد بود که با مصوبه یک ماه گذشته به 24درصد رسید، اما به مناسبت دهه مبارک فجر این تخفیفات به 34درصد رسیده است. وی تصریح کرد: این تخفیفات، ویژه شهروندانی است که بدهی یا هزینه درخواست صدور پروانه و پایان‌کار خود را به صورت نقدی پرداخت کنند. آذری گفت: افرادی که بعد از مدت تعیین شده (ابتدا تا 24بمهن‌ماه سال جاری) تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت بدهی یا هزینه درخواست صدور پروانه یا پایان‌کار خود اقدام کنند، همچنان از تخفیف 24درصدی مصوب شورای اسلامی شهر مشهد برخوردار خواهند شد.


افزایش سرعت و شفافیت در جانمایی طرح‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو

ماکو مدیر شهرسازی و اطلاعات جغرافیایی سازمان منطقه آزاد ماکو از افزایش سرعت و شفافیت در جانمایی طرح‌های سرمایه‌گذاری منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، آرش صادقیان مدیر شهرسازی و اطلاعات جغرافیایی سازمان از بررسی جانمایی 247طرح سرمایه‌گذاری در دو سال گذشته توسط این مدیریت خبر داد و اظهار داشت: بررسی این درخواست‌ها براساس انطباق با طرح‌های مصوب بالادستی، همچنین معیارهای استقرار اراضی صورت گرفته و از میان طرح‌های مذکور، 38طرح‌ بازرگانی و خدماتی، 6طرح انبارداری و لجستیک، 77طرح صنعتی، 32طرح معدنی و 93طرح کشاورزی و دامپروری مورد بررسی قرار گرفته است.


جلسه هماهنگی سرمایه‌گذاری در بخش صنعت نساجی شهرستان تفرش برگزار شد

اراک با حضور صلاحی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، افشونه معاون استاندار، نعمتی مدیرکل امور اقتصادی استانداری و آمره مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی جلسه هماهنگی سرمایه‌گذاری در بخش نساجی و تولید پوشاک در محل فرمانداری شهرستان تفرش برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، در این جلسه که کریمی سرمایه‌گذار این بخش نیز حضور داشت مقرر شد زمین مورد نیاز این طرح که بالغ بر 25هکتار است در محل توسعه ناحیه صنعتی تفرش پس از ارائه مدارک و مستندات سرمایه‌گذار به شرکت تحویل داده شود. گفتنی است پس از جلسه، حاضران از شهرک صنعتی شهر فرمهین و تصفیه خانه شهرک صنعتی فراهان بازدید کردند. صلاحی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس در این بازدیدها گفت: شهرستان تفرش به سبب محدودیت و معضل بیکاری نیازمند حمایت تمامی مسوولان استان است.


مدیرعامل جدید شرکت مخابرات

استان گلستان معرفی شد

گرگان در مراسمی با حضور تراکمه معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، زارعیان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا و نظری‌مهر نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندر ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی و مرگدری معاون استاندار گلستان؛ مهندس شهمرادی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان گلستان معرفی شد. در این مراسم معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، از طراحی نسل جدید شبکه تلفن ثابت، انتقال و IP کشور با حضور مشاوران مجرب بین‌المللی خبرداد و گفت: عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است. تراکمه به ابلاغ هیات‌مدیره شرکت مبنی بر یکپارچه‌سازی مدل عملیاتی خود در کل کشور اشاره کرد و گفت: حذف موازی‌کاری، چابک‌سازی سازمانی، وحدت رویه کشوری و مدیریت یکپارچه مشتریان؛ بخشی از دستاوردهای این یکپارچه‌سازی مدل عملیاتی شرکت خواهد بود.


حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ مرکزی

اراک همراه اول در نمایشگاه الکامپ مرکزی حضور یافت. به گزارش اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان مرکزی، بر پایه این گزارش همراه اول با حضور در نمایشگاه الکامپ مرکزی ضمن معرفی خدمات همراه اول، بخشی از سرویس‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار بازدید‌کنندگان قرار داد. گفتنی است نمایشگاه الکامپ مرکزی از چهاردهم لغایت هجدهم دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر