اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۴۹۳

تحقق هدف مشترک سازمانی با همکاری یکپارچه

مشهد معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی، تحقق اهداف بلندمدت سازمانی را نیازمند همکاری و همیاری مشترک کارکنان در بخش‌های مختلف سازمان دانست. علیرضا اسماعیل‌زاده در همایش بزرگ خانواده رضوی با عنوان «خانواده رضوی، رهپویان سیره نبوی» که همزمان با آغاز هفته وحدت و گرامیداشت ولادت با سعادت پیامبر اعظم اسلام(ص) برگزار شد، بر حمایت خانواده کارکنان از اعضای شاغل خانواده خود در این سازمان برای تحقق این اهداف تاکید کرد. در این همایش که توسط مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی و با حضور گسترده جمعی از خانواده کارکنان معاونت امور حقوقی موقوفات، معاونت فنی و عمران موقوفات، مزرعه نمونه، نان قدس رضوی و کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در سالن همایش‌های این مرکز برگزار شد، وی برخی از فعالیت‌های انجام شده توسط این مراکز را درراستای خدمت‌رسانی به زائر و مجاور تشریح کرد.


بازدید از پروژه‌ها و تاسیسات آبی گلستان

گرگان مهندس ابوالقاسم مظفری شمس مشاور وزیر نیرو و هیات همراه، طی سفر دو روزه به استان گلستان به اتفاق مهندس نظری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی گلستان و مدیران وکارشناسان این شرکت از برخی پروژه‌ها و تاسیسات آبی این استان بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌یی گلستان، مشاور وزیر نیرو در روز اول سفر در بدو ورود به استان گلستان مورد استقبال مدیرعامل شرکت آب منطقه‌یی گلستان و جمعی از کارشناسان شرکت آب منطقه‌یی گلستان و سازمان جهاد کشاورزی گلستان قرار گرفت. وی در ادامه از محل اجرای طرح مدیریت مشارکتی آب در استان گلستان که با همکاری موسسه جایکا ژاپن در منطقه تازه‌آباد شهرستان آق‌قلا انجام شده، بازدید و در جلسه‌یی که با حضور کارشناسان آب منطقه‌یی گلستان، سازمان جهاد کشاورزی گلستان و هیات کارشناسی شرکت آب منطقه‌یی اردبیل برگزار شد از نحوه اجرا و مدیریت این طرح از زبان کشاورزان و مجریان طرح مطلع شد.


آشنایی با خدمات بیمارستان رضوی

مشهد جمعی از اهالی رسانه کشور آذربایجان از بیمارستان رضوی بازدید کردند و با دستاوردهای پزشکی و خدمات درمانی این مرکز درمانی آشنا شدند. این گروه 9نفره از بخش‌های ایزوله، اطفال، vip، اعصاب و پزشکی هسته‌یی بیمارستان رضوی بازدید کردند. آیتن احمدوا یکی از خبرنگاران خبرگزاری atv کشور آذربایجان در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان رضوی پیشرفته‌ترین خدمات در حوزه درمان را برای بیماران داخل و خارج از کشور ارائه می‌دهد و جزو برترین مراکز درمانی به‌شمار می‌رود. وی بااشاره به وسعت این بیمارستان تصریح کرد: این مرکز درمانی بسیار بزرگ بوده و از تجهیزات به‌روز دنیا برخوردار است و اقدامات و دستاوردهای آستان قدس رضوی در حوزه خدمات درمانی در کنار سایر خدمات بسیار بی‌نظیر است.


معرفی مدیر ارتباطات سیار شرکت مخابرات استان گلستان

گرگان این جلسه که با حضور مهندس شهمرادی عضو هیات‌مدیره، معاونان، مدیران و روسای ستادی برگزار شد مهندس علی عرب به سمت مدیر ارتباطات سیار منصوب شد. ابتدا مدیرعامل مخابرات استان ضمن تقدیر از زحمات 30ساله مهندس البرزی، بازنشستگی ایشان را تبریک گفت و افزود: تلاش صادقانه ایشان و مجموعه ارتباطات سیار موجب شد، بتوانیم در ارائه خدمات تلفن همراه اول در استان موفق باشیم. مهندس سیدمهدی حسینی گفت: در دو سال اخیر از تجربیات مهندس البرزی در مدیریت ارتباطات سیار بهره برده‌ایم که پیشرفت خوبی هم در پروژه‌های همراه اول دیده شده است.


ارتقای راه‌های ارتباطی شهرستان فریدونکنار

فریدون کنار رییس اداره راه‌وشهرسازی شهرستان فریدونکنار در حاشیه مراسم تجلیل از راهداران این اداره که در محل فرمانداری فریدونکنار برگزار شد، خواستار نگاهی ویژه جهت توسعه و ارتقای راه‌های ارتباطی این شهرستان شد.مهندس محمدحسن داداشی در حاشیه این مراسم که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران و فرماندار این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: لازمه توسعه و پیشرفت اقتصاد، راه‌های ارتباطی و مواصلاتی است. وی در ادامه یادآور شد: باتوجه به پتانسیل بالای گردشگری فریدونکنار، توسعه راه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در دسترسی گردشگران به مناطق طبیعی و گردشگری این شهرستان داشته باشد. مهندس داداشی در ادامه ضمن اشاره به تاکیدات مدیرکل راه‌وشهرسازی استان نسبت به رسیدگی جدی، امور راه‌های ارتباطی شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: راه‌وشهرسازی فریدونکنار با تمام امکانات و توان اجرایی خود از هیچ کوششی در جهت ارتقا و بهسازی تمام محورها اعم از اصلی، فرعی و روستایی دریغ نمی‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر