نشست رسیدگی به مسائل شهرک صنعتی خمین

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۲۵۳

مرکزی با حضور رضایی نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی، آمره مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و برخی مسوولان محلی جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای مستقر در شهرک صنعتی خمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، رضایی نماینده مجلس در این جلسه ضمن تشریح وضعیت کنونی منطقه رستاخ و ناحیه صنعتی شهید سعیدی شهرستان خمین خواستار رسیدگی بهتر به مباحث و مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع آنها شد. وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته خواستار رفع مشکلات آب و برق شد.

آمره نیز در این جلسه گفت: طبق ماده 81 الحاقی به قانون تنظیم‌بخشی از مقررات مالی دولت، تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان ‌باید تاسیسات زیربنایی ازجمله آب، برق، گاز، تلفن و... را تا در ورودی شهرک‌های صنعتی برسانند که برای تحقق این مهم نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم. وی افزود: مشکل برق نیز با احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک و ایجاد پست برق مرتفع می‌شود و این شرکت آمادگی کامل برای واگذاری زمین جهت استقرار پست برق را دارد.

گفتنی است، حاضران قبل از تشکیل جلسه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی شهرستان خمین بازدید کردند. خمین یکی از شهرستان‌های استان مرکزی است که تحرکات تولیدی و صنعتی بسیاری در آن وجود دارد. این شهرستان از دو بخش مرکزی و کمره تشکیل شده است. بنابر سرشماری سال 85 بیش از 110هزار نفر در این شهرستان ساکن هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر