اخبار

۱۳۹۳/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۶۱۴

جوایز جشنواره «غدیر» بانک آینده، به برندگان اهدا شد

بانک آینده، در پاسخ به اعتماد و همراهی مشتریان و از طرفی تعمیق و گسترش بانکداری الکترونیکی، اقدام به برپایی جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش با عنوان «غدیر» کرد. این دوره از ارزیابی پذیرندگان، از تاریخ 01/07/1393 آغاز شده و تا پایان مهر سال‌جاری، ادامه داشت. بر این اساس و با انجام قرعه‌کشی به‌‌صورت الکترونیکی بین تمام پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک آینده، 6 برنده جایزه

یک‌صد میلیون ریالی جشنواره، به‌ شرح زیر مشخص شده و برندگان خوشبخت، جوایز خود را با حضور مدیران شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و بانک آینده، روز سه‌شنبه، مورخ 04/09/1393 دریافت کردند:

اکبر ظهیری - احسان حیدری رامشه - علی گلرخان - قاسم محمودی فشتمی - سعید مقدم‌فر - علی جناب

شایان ذکر است مشتریان عزیز و دارندگان پایانه‌های فروش بانک ‌آینده، برای اطلاع از برگزاری جشنواره‌ها و دریافت آخرین اخبار و اطلاعات، می‌توانند به تارگاه شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا مراجعه کنند.


شرایط اخذ وام ازدواج

سامانه دریافت تسهیلات ازدواج از سال 87 راه‌اندازی شده و تا سوم آذر سال 93حدود 6 میلیون و 320هزارنفر از طریق این سامانه توانسته‌اند تسهیلات ازدواج دریافت کنند. به گزارش روابط‌عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سیدعلی‌اصغر میرمحمدصادقی، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه در سال‌جاری باتوجه به تاکیدات دولت و مجلس شورای اسلامی درخصوص تسهیلات ازدواج تلاش‌های گسترده‌یی از سوی بانک‌مرکزی شروع شده، افزود: در تیر امسال افراد در صف ما حدود یک‌میلیون و 200‌هزارنفر بود و الان این آمار به 650 هزارنفر رسیده و تعداد افرا‌د در صف به نصف رسیده است.

میرمحمدصادقی درخصوص پرداختی‌های تسهیلات ازدواج از سوی سیستم بانکی از اول سال 93 تا سوم آذر امسال گفت: طی سال‌جاری حدود 860 هزار فقره مورد وام ازدواج پرداخت شده که نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیاری داشته است به‌طوری‌ که ما در کل سال 92 برای 940هزارنفر تسهیلات پرداخت کردیم و امسال طی 8 ماه حدود 900هزار نفر وام پرداخت شده است. وی با بیان اینکه یک ضامن معتبر برای دریافت این تسهیلات کافی است، عنوان کرد: از بانک‌ها درخواست کرده‌ایم برای وام ازدواج به مردم سخت نگیرند و حتما با یک ضامن معتبر و با تشخیص خودشان این‌کار را برای مراجعان انجام بدهند. البته مطالبات معوق در این زمینه بسیار کم بوده چون مردم به تعهدات خودشان عمل می‌کنند به همین خاطر از بانک‌ها درخواست می‌کنیم، مساعدت لازم را انجام دهند. مدیرکل اعتبارات درخصوص تسهیلات

5 میلیون تومانی وام ازدواج اظهارکرد: حسب تصمیمات متخذه در شورای پول و اعتبار مقرر شد صرفا جهت حمایت از مزدوجین واجد شرایط خاص، سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج 2میلیون تومان افزایش یابد که مراتب از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.وی شرایط اخذ وام 5 میلیون تومانی ازدواج را دارا بودن یکی از موارد ذیل برشمرد:

1- برای دخترانی که مهریه آنان تا 110سکه

بهار آزادی است.

2- برای پسرانی که قبل از 25‌سالگی ازدواج می‌کنند.

3- برای هریک از دختران و پسرانی که یکی یا هر دو آنها فاقد پدر هستند.

4- هریک از دختران یا پسرانی که دانشجوی دانشگاه‌ها یا طلبه حوزه‌های علمیه و درحال تحصیل هستند.


پیش‌بینی کاهش قیمت طلا در هفته آینده

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار نشان می‌دهد که قیمت طلا در روزهای آتی نیز با کاهش بیشتری روبه‌رو خواهد شد. به گزارش پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، اکثر کارشناسان اقتصادی شرکت‌کننده در این نظرسنجی پیش‌بینی کرده‌اند که با رای منفی مردم سوییس به همه‌پرسی افزایش ذخایر طلای این کشور در روز یک‌شنبه و با ادامه روند صعودی ارزش دلار و ادامه روند نزولی قیمت نفت در بازارهای جهانی، قیمت طلا نیز در هفته آینده با کاهش بیشتری روبه‌رو خواهد شد.

براساس این گزارش از 36کارشناس ارشد اقتصادی 19نفر در نظرسنجی این هفته کیتکونیوز شرکت کرده‌اند که از این تعداد نیز 11نفر اعلام کرده‌اند قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبه‌رو خواهد شد. پنج نفر به افزایش قیمت طلا رای داده‌اند و سه‌نفر نیز پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت طلا در این مدت بدون تغییر باقی خواهد ماند. برپایه گزارش سایت طلا، هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند ولی قیمت این فلز زرد در هفته‌یی که گذشت با افت بیش از 18.60دلاری روبه‌رو شده است.

مهم‌ترین عامل موثر بر قیمت طلا در روزهای آینده برگزاری همه‌پرسی سوییس خواهد بود.

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که احتمال رای مثبت مردم سوییس به افزایش ذخایر طلای این کشور کم است. درصورت رای مثبت بانک مرکزی سوییس باید تا پنج‌سال آینده 1500تن به ذخایر طلای خود بیفزاید. آدریان‌دی تحلیلگر ارشد اقتصادی در این باره گفت: مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت طلا در روزهای آینده همه‌پرسی سوییس خواهد بود و ما هنوز به‌درستی نتیجه آن را نمی‌دانیم. اگر رای مردم سوییس مثبت باشد قیمت طلا می‌تواند با افزایش چشمگیری روبه‌رو شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر