اخبار

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۳۳۶

حسین‌زاده در عمارت فردوسی بانک ملی ماند

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «محمدرضا حسین‌زاده» را به عنوان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل جدید بانک ملی ایران منصوب کرد. به گزارش «تعادل» براساس صورت‌جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک‌ها در هشتم خردادماه امسال، حسین‌زاده سرپرست فعلی بانک ملی ایران به سمت مدیرعامل جدید این بانک منصوب شد. بعد از 15 روز از رفتن عبدالناصر همتی از مدیریت عامل بانک ملی، در نهایت حسین‌زاده که به عنوان سرپرست موقت بانک تعیین شده بود، به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. حدود دو هفته پیش بعد از ماجرای استعفای امین از بیمه مرکزی بود که با پیشنهاد وزیر اقتصاد و تایید هیات وزیران همتی مدیرعامل بانک ملی از این بانک به بیمه مرکزی رفته و جایگزین امین شد. بر این اساس حسین زاده، از اعضای هیات‌مدیره این بانک به عنوان سرپرست انتخاب شده بود. این در حالی است که با وجود مطرح شدن گزینه‌های مختلف در چند روز اخیر برای مدیریت عامل بانک ملی، طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، محمدرضا حسین‌زاده به عنوان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل انتخاب شد. در بخشی از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید حضوری فعال و همه‌جانبه داشته باشید. حسین زاده، از سال 1367 وارد بانک ملی شده است. گفتنی است، حسین‌زاده از مدیران با تجربه بانک ملی ایران بوده که دارای سوابق تخصصی و حرفه‌یی بالایی در سیستم بانکی است.


کاهش نرخ دلار در بازار آزاد

صرافان ارز و سکه در معاملات روز یک‌شنبه بازار آزاد، یک دلار امریکا را با چهار ریال کاهش نسبت به روزشنبه 34 هزار و 658 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 35 هزار ریال افزایش قیمت، 9 میلیون و 995 هزار ریال داد وستد کردند.

یک یورو در بازار آزاد تهران با پنج ریال کاهش قیمت نسبت به روز شنبه، 38 هزار و 931 ریال و هر پوند انگلیس با 50 ریال افزایش قیمت، 51 هزار ریال مبادله شد. صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 23 هزار ریال افزایش قیمت، 9 میلیون و 998 هزار ریال ارزش‌گذاری کردند. همچنین نیم سکه طلای بهار آزادی بدون تغییر قیمت، 5میلیون و 115هزار ریال و هر قطعه ربع سکه نیز با 15 هزار ریال افزایش قیمت، 2میلیون و 760هزار ریال فروخته شد. هر قطعه سکه یک گرمی طلا با 5هزار ریال کاهش قیمت، یک میلیون و 875 هزار ریال و یک گرم طلای 18عیار نیز یک میلیون و 17هزار و 320 ریال داد وستد شد. نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز بدون تغییر، یک هزار و 213.8دلار اعلام شده است.


گشایش ال‌سی بانک صنعت در ٣٨ بانک بین‌المللی

گشایش ال سی از طریق سوییفت توسط بانک صنعت و معدن با ٣٨ بانک بین‌المللی برای بخش خصوصی درحال انجام است که بانک‌های یاد شده متعلق به ١٨کشور جهان شامل ١٣کشور اروپایی، نظیر آلمان، ایتالیا، اسپانیا و... می‏باشند. گفتی است، نخستین ال سی از طریق سوییفت برای بخش خصوصی توسط بانک صنعت و معدن در نخستین روز اجرایی شدن برجام گشایش شده بود.


ارسال مدارک سهام بانک پاسارگاد

ضمن قدردانی از همراهی هنرمندان عزیز، به اطلاع می‌رساند مدارک سهام خریداری شده، گواهی تقدیر به خاطر شرکت در نخستین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌یی بانک پاسارگاد و همچنین یک عدد لوح فشرده مراسم اختتامیه از طریق پست، به نشانی اعلام شده از سوی هنرمندانی که مدارک خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل داده‌اند، ارسال شد.

بدینوسیله مجددا از سایر هنرمندان شرکت‌کننده در مراسم که با وجود درخواست قبلی، تاکنون اقدام به ارسال مدارک خود شامل تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی و نشانی دقیق پستی نکرده‌اند، درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر برای ارسال مدارک مورد نیاز به نشانی پست الکترونیکی جشنواره به آدرس

info@pasargadfilmfest.ir اقدام کنند.


بهره‌برداری از فرابانک ملت

آیین افتتاح فرابانک ملت به عنوان نخستین شعبه بانکی مجازی کشور با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک ملت برگزار شد. فرابانک ملت، بانک بدون شعبه و کاملا مجازی و یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های تحولی در نظام بانکی کشور است که مشابهی ندارد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، فرابانک ملت با بهره‌گیری از توان نیروی انسانی بخش فناوری اطلاعات بانک ملت و شرکت‌های وابسته به بهره‌برداری رسیده است. علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در مراسم آغاز به کار این بانک مجازی از تمامی دست‌اندرکاران بخش آی تی این بانک بابت اجرایی کردن این پروژه بزرگ قدردانی و اظهار کرد: تلاش، همت و دانش فنی کارکنان بخش فناوری اطلاعات بانک ملت، زبانزد نظام بانکی کشور است و عملکرد گذشته این بخش بارها این موضوع را ثابت کرده است.

وی با اشاره به پیچیده‌تر شدن کسب و کارها و متنوع شدن نیازهای مشتریان به صورت روزانه و مستمر تاکید کرد: بانک ملت متناسب با نیازهای مشتریان، بانکداری جامع را پیاده‌سازی کرده و محصولات جدید خود را صرفا براساس نیازهای آنان طراحی و عرضه کرده است.

رستگار با تاکید بر این نکته که بانک ملت تمام تلاش خود را برای پیشگامی در تولید محصولات جدید به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: در پنج سال آینده بانکی در نظام بانکی کشور پیشرو خواهد بود که در بخشIT پیشرو باشد بنابراین بانک ملت برای حفظ پیشگامی خود، یک لحظه هم در ایجاد تنوع در محصولات و استقرار سیستم‌های جدید کوتاهی نخواهد کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر