اخبار

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۶۳۲

کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی هدف بانک ملی

بانک ملی ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین هدف خود دانسته و براساس برنامه‌های تعیین شده، پرداخت تسهیلات خرد و اشتغالزا و کمک به تسهیل صادرات و افزایش تولیدات داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.

محمدرضا حسین‌زاده سرپرست بانک ملی ایران که در جمع کارکنان این بانک سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: بانک ملی ایران یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است که همیشه نقش ویژه‌یی در حمایت از طرح‌های اقتصادی دولت داشته و با تمام توان تلاش می‌کند تا با توجه به شرایط روز و فضاهای ایجاد شده بعد از مذاکرات هسته‌یی، نقش خود را بهتر و مطلوب‌تر ایفا کند.

سرپرست بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جذب حداکثری منابع، وصول مطالبات معوق، کمک به ایجاد اشتغال مولد و ارائه سرویس‌های بانکی بهتر به مشتریان ازجمله اهداف این بانک در سال جاری است که کارکنان صدیق و زحمتکش این بانک همچون گذشته برای تحقق آنها تلاش خواهند کرد.

حسین‌زاده که از مدیران بانک ملی ایران است پس از کسب تجربه در مشاغل مختلف بانکی و مدیریتی، در سال86 به عضویت هیات‌مدیره بانک ملی ایران درآمد و در روزهای اخیر با رفتن دکتر همتی به بیمه مرکزی به عنوان سرپرست بانک ملی ایران منصوب شد.


حمایت بانک سینا از کنفرانس موسسه یورومانی

کنفرانس موسسه یورومانی با موضوع «راهکارها و الزامات و گام‌های پیش‌روی ایران برای استقرار در جامعه مالی بین‌المللی» با حمایت بانک سینا و هلدینگ سرمایه‌گذاری سینا برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، مهم‌ترین اهداف این کنفرانس که 19مه‌ (30 اردیبهشت ماه جاری) در هتل پارک شهر لندن برگزار می‌شود، ایجاد انجمنی برای سیاست‌گذاری و حل‌وفصل موانع و چالش‌های کلیدی ورود ایران به عرصه بانکداری بین‌المللی و معرفی فرصت‌های بخش بانکی ایران در فضایی تعاملی عنوان شده است. در این کنفرانس که با حضور مدیران، کارشناسان و نمایندگان بیش از 250بانک، موسسه رتبه‌بندی و موسسه مالی بزرگ اروپا و انگلستان برگزار می‌شود، ولی‌الله سیف رییس‌کل بانک مرکزی و مسعود نیلی مشاور اقتصادی رییس‌جمهوری سخنرانان ایرانی افتتاحیه این همایش خواهند بود. مهندس پیشرو، مدیرعامل بانک سینا نیز با حضور در این همایش همچنین پنل تخصصی موسسه به پرسش‌های فعالان اقتصادی و حاضران پاسخ خواهد داد. گفتنی است، موسسه یورومانی یکی از موسسات معتبر بین‌المللی در زمینه مطالعات بانکی، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری است.


دیدار مدیرعامل بانک صنعت و وزیر ایالتی آلمان

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: با اجرایی شدن برجام و رفت‌وآمد هیات‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری به ایران فضای مثبتی ایجاد شده است که زمان به ثمر نشستن و خروجی مثبت این رفت‌وآمدها فرا رسیده است.

افخمی در دیدار با ولفگانگ تیفن - ز (Wolfgang Tiefensee) وزیر ایالتی اقتصاد و علوم جامعه دیجیتال ایالت تورنیگن آلمان، با بیان این مطلب افزود: ما درصدد هستیم تا با استفاده از همکاری و همراهی در پروژه‌های مشترک اقتصادی و صنعتی در کنار توسعه مهارت‌ها، جذب تخصص و فناوری‌های روز صنعتی، اقتصادی درخشان و پایدار را خلق کنیم که قطعا این اقتصاد پایدار تامین‌کننده منافع طرفین در دراز‌مدت است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، وی در این دیدار که آندرس کری (Andreas Krey) رییس هیات‌مدیره شرکت توسعه این ایالت نیز در آن حضور داشت، ضمن قدردانی از برخی کشورها که پس از اجرایی شدن برجام حضور رسمی خود را در اقتصاد و صنعت ایران اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: آلمان باتوجه به صنعت و اقتصاد رو به رشدش نباید از کنار بازار صنعتی ایران به‌راحتی بگذرد زیرا پتانسیل ایران در تمام زمینه‌ها ازجمله معدن، پتروشیمی و سایر بخش‌ها ی مهم صنعتی بسیار بالاست و آلمانی‌ها به خوبی بر این نکته واقفند. مدیرعامل بانک صنعت و معدن تاکید کرد: اجرای یک سرمایه‌گذاری مشترک موفق و سیستمی که در آن بتوان به انتقال تکنولوژی از کشورهای بزرگ صنعتی اقدام کرد، شاخص‌هایی هستند که برای طرفین قابل‌قبول است.

وی تصریح کرد: فضای سرشار از آرامش اقتصادی و عمومی ایجاد شده بین ایران و جامعه جهانی پیش‌زمینه حرکت‌های سازنده برای گسترش روابط و معاملات مالی-اقتصادی است که می‌توان با تکیه بر آن در مسیر تامین مالی پروژه‌های زیربنایی و خدمات فنی و مهندسی با استفاده از تسهیلات اعتباری خارجی و قراردادهای منعقده با اعتبار‌دهندگان بین‌المللی گام‌های اساسی برداشت.


افزودن Multi Token

به سامانه بانک آینده

درراستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان سامانه اینترنت بانک، قابلیت Multi Token در نسخه جدید سامانه اینترنت بانک آینده (سبا) افزوده شده است.

این قابلیت، رمزیاب‌های مورد استفاده در بانک گروه‌بندی شده و کاربران محترم قادر خواهند بود بسته به نیاز خود، حداکثر یکی از رمزیاب‌های موجود در هر یک از گروه‌های مختلف را از طریق مراجعه به منوی «رمزیاب جدید»، دریافت کرده و از هر یک به‌طور مجزا بهره‌برداری کنند. بر همین اساس، در صفحه ورود به اینترنت بانک، پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، گروه رمزیاب مورد استفاده، از کاربر استعلام شده و پس از انتخاب رمزیاب مورد نظر، به سامانه وارد خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با مرکز ارتباط بانک به شماره 27663400-021 تماس حاصل فرمایید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر