اخبار

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۴۵۲

افزایش نرخ دلار به 3680

و سکه به 943 هزار تومان

صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار امریکا را روز یک‌شنبه با چهار تومان افزایش نسبت به روز شنبه سه‌ هزار و680 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 6 هزار تومان رشد 943هزار تومان تعیین قیمت کردند. هر یورو در بازار آزاد با پنج تومان افت قیمت، چهار هزار و 30 تومان و هر پوند نیز با 20تومان رشد قیمت پنج هزار و490 تومان قیمت خورد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم هر کدام با 6 هزار تومان افزایش 943هزار و 942هزار تومان تعیین قیمت شد. همچنین نرخ هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با پنج هزار تومان افزایش 475 هزار تومان و هر ربع سکه نیز با یک هزار تومان رشد 263هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه یک گرمی همانند روز شنبه 171هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار نیز 96هزار و 400تومان خرید و فروش شد. علاوه بر این، نرخ هر اونس طلا در معاملات بازارهای جهانی یک هزار و 77دلار قیمت‌گذاری شد.


پرداخت خسارت بیمه البرز به استیل البرز

بیمه البرز در پی آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های شرکت صنعتی استیل البرز مبلغ 14میلیارد و 500 میلیون ریال خسارت آتش‌سوزی پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، یکی از کارخانه‌های شرکت استیل البرز چندی پیش دچار حادثه حریق شد که بیمه البرز بلافاصله پس از بررسی کارشناسانه و تخمین میزان خسارت مبلغ 14میلیارد و 500 میلیون ریال خسارت به این شرکت خسارت پرداخت کرد. مدیرعامل بیمه البرز ضمن اعطای چک خسارت به مدیرعامل استیل البرز گفت: پرداخت دقیق و سریع خسارت وظیفه ما به عنوان بیمه‌گر و حق مسلم بیمه‌گزاران خسارت‌دیده است و در شرایط دشوار کنونی که خیلی از شرکت‌های بیمه توان پرداخت این وجوه را به یک‌باره ندارند، بیمه البرز به خاطر داشتن حاشیه توانگری بالا خسارت‌ها را در کمترین زمان ممکن و به طور دقیق پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت استیل البرز نیز از ارائه خدمات خوب بیمه البرز به شرکت تحت سرپرستی‌ا‌ش و دقت تیم کارشناسی بیمه البرز در محاسبه میزان خسارت وارده، قدردانی کرد و گفت: علاوه بر رضایت مدیران ارشد در بخش بیمه‌های مسوولیت مدنی و آتش‌سوزی، تمام کارکنان شرکت استیل البرز نیز از بیمه البرز به خاطر ارائه بهترین خدمات در بخش بیمه‌های درمان تکمیلی رضایت کامل دارند.


گران‌ترین خودرو شاخص خسارت حوادث

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشخص کردند خسارت مالی ناشی از حوادث رانندگی صرفا تا میزان خسارت متناظر وارده به گران‌ترین خودرو متعارف از طریق بیمه نامه شخص ثالث یا مقصر حادثه قابل جبران خواهد بود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ماده 8 لایحه بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را با 117رای موافق، 19 رای مخالف و 10 رای ممتنع از 200نماینده حاضر تصویب کردند که براساس آن خسارات مالی ناشی از حوادث رانندگی صرفا تا میزان خسارات متناظر وارده به گران‌ترین خودرو متعارف از طریق بیمه‌نامه شخص ثالث یا مقصر حادثه قابل جبران خواهد بود. نمایندگان در تبصره این ماده مصوب کردند منظور از خودرو متعارف خودرویی است که قیمت آن کمتر از 50 درصد سقف تعهدات بدنی که در ابتدای هر سال مشخص می‌شود، باشد و ارزیابان خسارت و کارشناسان ارزیاب خسارت شرکت‌های بیمه و کارشناسان رسمی دادگستری هنگام برآورد خسارت موظفند اعلام نظر کنند.

این ماده هنگام بررسی لایحه بیمه اجباری خسارات وارده شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه به دلیل ابهام به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شده بود که پس از بررسی‌های لازم دیروز در صحن مجلس بررسی شد.


دیدار مدیرعامل بانک ملت با جانبازان قطع نخاعی

مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک ملت با جانبازان قطع نخاعی مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی، کورش معدلت و حسن روستا اعضای هیات‌مدیره، ناصر شاهین‌فر معاون مدیرعامل، رشید خضری مدیر روابط عمومی، پرویز حکمت‌پناه رییس اداره کل تدارکات، محسن مقدسی رییس اداره کل حراست، پیمان طوبایی رییس اداره کل مهندسی ساختمان و جمشید سهرابی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک ملت، علی رستگار مدیرعامل این بانک را همراهی می‌کردند. مدیرعامل بانک ملت در بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله، با جانبازان این مرکز دیدار کرد و با آنان درباره خاطرات دوران دفاع مقدس به گفت‌وگو نشست. علی رستگار در این دیدار با بیان این نکته که جانبازان، شهدای زنده‌اند که رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های آنان در ۸سال جنگ تحمیلی قابل ستایش است، اظهار داشت: عده‌یی از رزمندگان خالصانه رفتند و به مقام والای شهادت نایل شدند و عده‌یی هم به درجه رفیع جانبازی رسیدند و طی سال‌های متمادی، مشکلات و سختی‌های زیادی را تحمل کردند. وی با بیان این نکته که همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان هستیم، تاکید کرد: باوجود رشادت‌های این عزیزان، دشمن تا دندان مسلح نتوانست حتی یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند. این درحالی است که رزمندگان ایران اسلامی با حداقل امکانات، از جان و مال خود گذشتند و در مقابل دشمن مقاومت کردند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر