اخبار

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۴۳۸

تجارت کارت به امکانات کیف پول الکترونیک مجهز شد

بانک تجارت برای تسهیل پرداخت‌های خرد مشتریان کیف پول الکترونیک را بر روی تجارت کارت ارائه می‌کند. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک با راه‌اندازی این سرویس، امکان عملیات پرداخت در ایستگاه‌های مترو، اتوبوس‌های خطوط BRT و شش هزار دستگاه اتوبوس سطح شهر تهران و خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر اراک را برای مشتریان خود فراهم آورده است. سقف شارژ این کارت یک میلیون ریال بوده و برای استفاده از کیف پول الکترونیک نیازی به ورود رمز نیست.

بنابر این خبر 300شعبه بانک تجارت در استان تهران کیف پول الکترونیک را برای مشتریان صادر می‌کنند. همچنین مشتریانی که هم‌اکنون از تجارت کارت بهره‌مند هستند، می‌توانند به شعب بانک تجارت مراجعه و کارت خود را به کیف پول الکترونیک که هم قابلیت کیف پول و هم قابلیت تجارت کارت را داراست تبدیل کنند و برای عملیات شارژ این کارت‌ها می‌توانند به شعب و پایانه‌های مترو مراجعه کرده و کارت خود را شارژ کنند. مشتریان در صورت درخواست ابطال یا استرداد وجه کارت خود نیز می‌توانند شماره حساب کارت شتابی خود را ارائه و اقدام نمایند. تجهیز تجارت کارت به کیف پول الکترونیک در سایر استان‌ها نیز در دستور کار این بانک قرار دارد. هموطنان گرامی برای اطلاع از نحوه دسترسی و استفاده از خدمات کیف پول الکترونیک بانک تجارت می‌توانند با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.


سهم بسزای بانک صادرات در توسعه اقتصادی کشور

بانک صادرات ایران در راستای توسعه اقتصادی کشور از ابتدای سال٩٢ بیش از ٧٠٠هزار میلیارد ریال تسهیلات را در سرفصل‌های مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در جهت کمک به تولید و ایجاد رونق اقتصادی، همراستا با سیاست‌های اقتصادی مقاومتی از ابتدای سال١٣٩٢ تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از ٧٠٢هزار و ٥٦٨میلیارد ریال تسهیلات را در سرفصل های: قرض‌الحسنه، مبادله‌ای، مشارکتی و مرابحه به متقاضیان پرداخت کرده است و در این راستا بیش از ٢میلیون ٦٣٧هزار نفر از تسهیلات یاد شده در سراسر کشور برخوردار شده که این میزان منابع پرداختی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور و کاهش تورم و خروج از رکود اقتصادی داشته است. شایان ذکر است بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید و ایجاد رونق اقتصادی از ابتدای سال جاری بسته اعتباری را به بازار عرضه نموده که طی آن خریداران کالای داخلی می‌توانند تا سقف ٣میلیارد ریال از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند که این امر می‌تواند افزایش قدرت خرید فعالان اقتصادی و همچنین افزایش رونق و تولید را به همراه داشته باشد.


مناسب‌سازی شعب بانک‌پاسارگاد برای جانبازان

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، برای تسهیل در تردد معلولان و جانبازان گرامی کشور و بهره‌مندی این عزیزان از خدمات این بانک، اقدام به مناسب‌‌سازی و تجهیز تعدادی از شعبه‌های خود کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، اقدام به مناسب‌سازی برخی از شعبه‌های خود برای تردد جانبازان و معلولان گرامی کرد. این اقدام با تجهیز این شعبه‌ها‌ به رمپ، آسانسور یا جک بالابر، هم‌سطح کردن شعبه با پیاده‌رو و... صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون 124 شعبه از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد برای این امر، مجهز شده‌اند و تجهیز سایر شعبه‌ها نیز ادامه دارد. رفیعی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک در بانک پاسارگاد خاطرنشان کرد: ارائه انواع خدمات بانکداری‌الکترونیک در بانک‌پاسارگاد، با امنیت و سرعت بسیار خوب، هم‌میهنان گرامی را از رفت‌ و آمد به شعبه‌ها بی‌نیاز کرده است. از این‌رو هم‌میهنان گرامی به ویژه جانبازان و معلولان عزیز برای رفاه حال بیشتر می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. برخی از این خدمات عبارتند از بانکداری مجازی، اینترنت‌بانک، کارت مجازی، پرداخت امن، پرداخت همراه بانک، آنی بانک پاسارگاد، اس‌ام اس بانک، تلفن بانک و... مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در پایان تصریح کرد: هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای اطلاع از شعبه‌های مذکور، با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل کنند.


مشارکت بانک تجارت در ساخت آزادراه تهران - شمال

با حضور معاون اول رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، نشست بررسی پیشرفت و تسریع احداث فاز نخست آزادراه تهران - شمال برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، در این جلسه که عصر چهارشنبه سیزدهم آبان‌ماه در محل این پروژه برگزار شد، مهندس جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به افتتاح قطعه یک آزادراه شمال تا پایان سال ۹۵ گفت: می‌خواهیم به ملت ایران بگوییم که مجموعه مهندسی کشور به نقطه‌یی رسیده که پروژه‌های پیچیده و بزرگ را با تکیه بر توان داخلی انجام می‌دهد. جهانگیری در ادامه افزود: ساخت قطعه دو این آزادراه هم شروع شده و قرار است بزرگ‌ترین تونل جاده‌یی کشور در همین قطعه احداث شود. امیدواریم منابع مالی مطمئنی برای ساخت قطعه سه این آزادراه را نیز تامین کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر