اخبار

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۲۴۸

تقدیر رییس اتاق ایران

از مدیرعامل بانک صادرات

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اعطای تقدیرنامه‌یی به مدیرعامل بانک صادرات ایران از نقش و رویکردهای این بانک در زمینه کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران در همایش ملی کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی که با حضور مدیران ارشد، فعالان اقتصادی و بیش از ٧٠٠نفر از مدیران عالی کارآفرین کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر محسن جلال‌پور رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اعطای تقدیرنامه به اسماعیل لـله‌گانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران از خدمات و نقش این بانک در توسعه کارآفرینی و حمایت از واحدهای تولیدی داخلی تقدیر به عمل آورد. در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به مدیرعامل این بانک آمده است: «در دنیای امروز کارآفرینان رهپویان راه سخت و پر پیچ و خم پیشرفت در جوامع درحال توسعه به شمار می‌آیند. با توجه به این مهم مسلم است که کشورهای توسعه‌یافته موفقیت خود را مرهون زحمات کارآفرینان کوشا و ساعی خود هستند. اینک با توجه به فعالیت شایسته و ستودنی شما که هر روز گام‌های موثری در جهت کارآفرینی و تولید ملی میهن عزیزمان، ایران اسلامی برداشته‌اید و این گام‌ها را با شرکت در «کنفرانس ملی کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی» تکمیل کرده‌اید بر ماست تا با تقدیری در خور توجه، شما را در این مسیر سخت و پرمشقت همراهی کنیم. موفقیت روزافزون شما را در عرصه تولید و صنعت کشور از خداوند متعال مسالت می‌نماییم، امیدواریم که به فرموده مولای متقیان با کار نیک پاداش نیک درو نمایید.»


مشارکت بانک پارسیان

در تامین مالی استراتژیک

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در جمع مدیران ستادی و روسای شعب این بانک ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با اشاره به حادثه تاسف بار منا، سوء‌مدیریت عربستانی‌ها در اداره مراسم حج را مسبب قربانی شدن حجاج عزیز ایرانی دانست و ضمن اعلام همدردی به خانواده بازماندگان تسلیت گفت. مدیرعامل بانک پارسیان سپس با تاکید بر اینکه هم‌اکنون عصر، عصر مشتری‌محوری و اعتماد است، خطاب به روسای شعب گفت: این اعتماد مشتریان به بانک است که بانک را حفظ و مخاطرات را کم می‌کند. شما با روحیه خوب و مناسب شعب را در مواجهه با مشتریان مدیریت کرده و ارزش محوری و اخلاق محوری را سرلوحه کار خود قرار دهید و اطمینان دارم که مشتریان بانک عمدتا با این اعتبار شما به بانک مراجعه می‌کنند. دکتر پرویزیان با بیان اینکه بانک پارسیان به یک سرمایه و برند ملی تبدیل شده و باید برای نسل‌های آینده حفظ و نگهداری شود بر لزوم هم‌راستایی استراتژیک بانک و گروه‌های مالی وابسته تاکید و خاطرنشان کرد: همه باهم، هم قسم و وفادار به ارزش‌ها باید با به‌کارگیری تمام ظرفیت و توان خود به گونه‌یی عمل کنیم که بانک پارسیان در شرایط مناسب‌تری از بانک‌های رقیب در فضای بین‌المللی جدید قرار بگیرد.


رشد اندک نرخ دلار و سکه

صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار امریکا را در روز چهارشنبه با 3 تومان رشد نسبت به روز سه‌شنبه 3هزار و 487 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 7هزار تومان افزایش 932 هزارتومان تعیین کردند. هر یورو در بازار آزاد با 6 تومان رشد نسبت به روز سه‌شنبه سه هزار و 936تومان و هر پوند نیز با 50 تومان افزایش 5 هزار و 330 تومان قیمت خورد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم هر کدام با 7هزار تومان رشد 932هزار تومان تعیین قیمت شد. نرخ هر نیم سکه بهار آزادی با دو هزار تومان رشد 470هزار تومان و هر ربع سکه نیز با دو هزار تومان افزایش قیمت 260هزار تومان فروخته شد. هر سکه یک گرمی نیز با یک هزار تومان رشد171هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار نیز 95هزار و 500 تومان خرید و فروش شد. هر اونس طلا نیز با 21دلار رشد 1150دلار قیمت‌گذاری شد.


افتتاح هشتمین مدرسه بانک اقتصادنوین

افتتاح هشتمین مدرسه بانک اقتصادنوین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، هشتمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای کردوان بوشهر افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، کریم نیکوکار، معاون اداری و پشتیبانی این بانک در مراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کشور، معاون فرماندار شهرستان دشتی و جمعی از مقامات و معتمدان استانی و محلی برگزار شد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: بانک اقتصادنوین مدرسه‌سازی را از سال1390 از استان بوشهر آغاز کرد و مفتخر است که امروز پس از گذشت 4سال دومین مدرسه بانک را در این استان افتتاح می‌کند.

وی به اهمیت موضوع مسوولیت‌های اجتماعی در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و افزود: بانک اقتصادنوین درکنار فعالیت‌های اقتصادی، خود را متعهد به ایفای مسوولیت‌های اجتماعی می‌داند و تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام داده است که از آن جمله می‌توان به مدرسه‌سازی، فعالیت‌های مرتبط با حفاظت از محیط‌زیست، حمایت از مراکز عام‌المنفعه و نیز حمایت از فرهنگ و هنر و ورزش اشاره کرد. نیکوکار همچنین افزود: در روزهای آینده 2 مدرسه دیگر بانک اقتصادنوین در استان‌های اردبیل و کردستان افتتاح خواهد شد و ساخت چندین مدرسه دیگر نیز برای سال تحصیلی آینده در دستور کار قرار گرفته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر