پرداخت سود سهامداران در٢٦٠٠ شعبه

۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۲۳

بانک صادرات ایران سود مربوط به پایان سال مالی ٩٣ را از طریق ٢٦٠٠شعبه خود در سراسر کشور به سهامدارانش پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، براساس تمهیدات اندیشیده شده این بانک در جهت رفاه سهامدارانش سود سهام سال منتهی به پایان سال ٩٣ را از طریق تمامی شعب خود از روز شنبه ٣١ مردادماه پرداخت می‌کند. در این رابطه سهامداران حقیقی بانک متبوع می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت کنند یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند.

بر اساس این گزارش سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن: ٨٤٧٦٣٠٤٠ و ٨٤٧٦٢٦٥٤ اداره کل سهامداران و مجامع تماس بگیرند.

گفتنی است، بانک صادرات ایران با ٢٦٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٤٠٠هزار و١٥٠دستگاه پایانه فروش متصل به حساب‌های این بانک، ٤٣٥هزار مشتری اینترنتی و ارائه خدمات متنوع و به روز بانکی، نقش بسزایی در ارتقای خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.

شایان ذکر است، بانک صادرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور از قابلیت و توانمندی‌های چشمگیری در داخل و خارج از کشور برخوردار است که در صورت رفع تحریم‌ها و تنگناها با توجه به ظرفیت‌های در عرصه بین‌الملل شاهد جهش در رشد سودآوری بانک باشیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر