اخبار

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۲۴۳

بیمه آسیا خبرنگاران را بیمه کرد

بیمه آسیا برای نهمین سال متوالی خبرنگاران حوزه بیمه رسانه‌های جمعی کشور را تحت پوشش بیمه عمرو حوادث گروهی قرار داد.

روابط عمومی بیمه آسیا در اطلاعیه‌یی با تبریک روز خبرنگار، روز پاسداشت و نکوداشت پاکی و حقیقت و بااشاره به احتمال بروز حوادث در فعالیت‌های خبررسانی و اطلاع‌رسانی، اعلام کرد: بیمه آسیا از سال1386 و در جهت تقدیر، قدردانی و رفع نگرانی و دغدغه خبرنگاران در مواقع بروز حوادث، خبرنگاران حوزه بیمه رسانه‌های جمعی کشور را تحت‌پوشش بیمه عمر و حوادث گروهی قرار داده است. بنا بر این اطلاعیه، خبرنگاران حوزه بیمه رسانه‌های جمعی کشور به مدت یک سال از تاریخ 17/5/1394 تا 17/5/1395 در مقابل فوت، نقص عضو یا ازکار افتادگی دایم (کلی و جزئی) و هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه تحت پوشش بیمه عمر و حوادث گروهی بیمه آسیا قرار دارند.


مجمع عمومی عادی سالانه بانک رفاه برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک رفاه با حضور نمایندگان صاحبان سهام و مسوولان عالی این بانک 17مرداد ماه سال جاری در محل سالن کنفرانس سازمان تامین‌اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در این مجمع که رییس و اعضای هیات‌مدیره سازمان تامین اجتماعی، مدیران عالی‌رتبه برنامه‌ریزی و مالی سازمان همچنین مدیرعامل، رییس و اعضای هیات‌مدیره و برخی مدیران امور این بانک حضور داشتند، پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک، صورت‌های مالی منتهی به 29/12/93 بانک به تایید و تصویب مجمع رسید. در جلسه مجمع دکتر کبریایی‌زاده رییس هیات‌مدیره سازمان تامین اجتماعی به‌عنوان رییس جلسه و یکی از نمایندگان سهامدار در جلسه مجمع با تقدیر از تلاش مدیران عالی و کارکنان بانک بر تعامل و هم‌افزایی گسترده فی‌مابین تمامی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان با بانک تاکید کرد و اظهار داشت: بانک رفاه باید با برنامه‌ریزی راهبردی و اقدام مدیریتی سهم کیک خود از سازمان را افزایش دهد.

دکتر کبریایی‌زاده بااشاره به گشایش بازارهای پولی و مالی داخلی بین‌المللی پس از رفع تحریم‌ها، یادآور شد: در دوران پس از تحریم بانک‌هایی موفق خواهند بود که بتوانند در حوزه بین‌الملل موثر عمل کنند. سازمان تامین‌اجتماعی هم در این دوران قطعا برنامه‌های گسترده و پروژه‌های بین‌المللی و مشترک با شرکت‌های خارجی را کلید خواهد زد و بانک رفاه به‌عنوان بازوی مالی این سازمان می‌تواند نقش‌آفرینی کند و بی‌تردید باوجود دکتر صدقی مدیرعامل باسابقه و شناخته شده در حوزه بانکداری این اقدام مشترک سازمان و بانک مفید و دارای نتیجه مطلوب خواهد بود.


دعوت از بانک‌های ژاپنی برای حضور در ایران

رییس سازمان توسعه تجارت از بانک‌ها و بیمه‌های ژاپنی برای حضور در ایران دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، ولی‌الله افخمی‌راد در دیداری با هیات تجاری ژاپن با اشاره به اقبال ایرانی‌ها از کالاهای ژاپنی از فعالان اقتصادی آن کشور دعوت کرد برای توزیع کالاهای اورجینال در ایران نمایندگی ایجاد کنند.

او همچنین از بانک‌ها و بیمه‌های ژاپن برای فعالیت در ایران دعوت کرد و پیشنهاد داد: مناطق آزاد تجاری برای راه‌اندازی شعب بانک‌ها و بیمه‌های ژاپنی مناسب هستند و به‌راحتی می‌توان در این مناطق فعالیت کرد.

رییس سازمان توسعه تجارت افزود: در طول دوران تحریم‌، بانک‌های ژاپنی در رابطه با ایران بسیار محتاط بودند و اکنون وقت آن است که وارد همکاری با ایران شوند. افخمی‌راد در دیدار با هیات ژاپنی همچنین پیشنهاد داد که درهمکاری مشترک، شرکت‌های قطعه‌سازی ایرانی به ژاپن قطعه و لوازم یدکی صادر کنند.


مشارکت بانک سپه در طرح‌های آبرسانی کشور

با حضور معاون اول رییس‌جمهور، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، وزیر نیرو و مدیرعامل بانک سپه تفاهمنامه اجرای مجموعه بزرگی از طرح‌های آبرسانی کشور با مشارکت بانک سپه امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: به موجب این تفاهمنامه که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور تحرک‌بخشی به تولید و اشتغال و تامین آب سالم و بهداشتی شهری و روستایی صورت گرفته، مجموعه بزرگی از طرح‌های آبرسانی کشور برای حدود 50 شهر و بیش از 200 روستا به اجرا درخواهد آمد. براساس این گزارش جمعیت تحت پوشش طرح عظیم آبرسانی فوق بالغ بر 8میلیون نفر در استان‌های فارس، همدان، کرمانشاه، مرکزی، آذربایجان شرقی، کرمان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید اعتبار درنظر گرفته شده برای طرح‌های عظیم آبرسانی یادشده بالغ بر 6هزارو527میلیارد و924میلیون ریال است و از جمله طرح‌های مشمول این تفاهم نامه را می‌توان آبرسانی شیراز، ارسنجان و سعادت شهر از سد سیوند، جهرم از سد قیر، استهبان و فسا از سد رودبال، همدان از سد تالوار، کرمانشاه از سد گاوشان نام برد.

همچنین از دیگر طرح‌های مشمول تفاهمنامه فوق آبرسانی به شهر و روستاهای استان مرکزی از سد کوچه ری به قم، آبرسانی به مرند، انتقال آب از سد بابا حیدر از شهرهای فارسان و جونقان و بابا حیدر, آبرسانی به شهر کرمان از سد صفارود، آبرسانی به شهرهای بم و بروات، آبرسانی به شهرها و روستاهای محور بن- بروجن و آبرسانی به شهر ملک‌شاهی و روستاهای اطراف و آبرسانی به لیکک اشاره کرد.

براساس این گزارش بانک سپه تامین منابع مالی جهت تامین لوله‌های فولادی طرح یاد شده را برعهده خواهد داشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر