خبرنگاران؛ ترویج‌دهندگان فرهنگ بیمه

۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۲۴۱

خبرنگاران حوزه صنعت بیمه با انتقال مفاهیم بیمه و مزایای خرید بیمه‌نامه‌ها به آحاد جامعه، می‌توانند فرهنگ بیمه را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه‌کوثر، مدیرعامل شرکت در آیین تجلیل از خبرنگاران صنعت بیمه که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌ کرد: یکی از گلوگاه‌های استراتژیک گسترش و نفوذ صنعت بیمه در ذهن و نگرش نسل حال و آینده، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی اقشار جامعه است. عبدالرسول عطایی ارتقای اندیشه و فرهنگ جامعه نسبت‌ به صنعت بیمه را از وظایف خبرنگاران این حوزه برشمرد و گفت: این قشر با قلم خود می‌توانند در مسیر افزایش آگاهی مردم از خدمات بیمه‌یی و کاهش دغدغه‌ها و نیز تامین آینده افراد سرپرست خانواده و اعضای خانواده آنها گام موثری را بردارند.

وی با تاکید بر این مطلب که همکاری اصحاب رسانه با دست‌اندرکاران صنعت بیمه، می‌تواند نقش موثری در توسعه اقتصاد کشور داشته باشد، خاطرنشان‌ کرد: امروزه، بیمه جزو لاینفک نظام مالی در هر کشوری است و شرکت‌های بیمه از نهادهای مهم در بازار سرمایه هستند که در کنار دیگر نهادهای مالی در امر تهیه و تخصیص سرمایه و کمک به تامین مالی واحدهای اقتصادی کمک می‌کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر