اخبار

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۶۴۴

اشرف افخمی نشان عالی مدیر شایسته ملی گرفت

در دومین اجلاس سراسری مدیران شایسته ملی، نشان عالی «مدیر شایسته ملی» به علی‌اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، دومین اجلاس مدیر شایسته ملی درمرکز همایش‌های صدا و سیما و با شعار استقرار نظام شایستگی در سازمان‌ها، رهبری و رفتار سازمانی، مدیریت صنعت و تجارت در شرایط متفاوت زمانی و اقتصادی و همچنین بررسی تجارب مدیریتی با جضور مدیران کلیه وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی درعرصه اقتصاد، موسسات و نهادهای مالی ازجمله بانک‌ها، موسسات اعتباری و شرکت‌های بیمه درمرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. درپایان این همایش نشان عالی این اجلاس به علی‌اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن به عنوان مدیر شایسته ملی اهدا شد.


نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 94

نرخ حق‌الوکاله به‌کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک پارسیان در سال1394 حداکثر 3درصد اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، در راستای قانون عملیات بانکی بدون ربا و باتوجه به سقف تعیین شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان به میزان 3درصد در سال‌جاری تعیین شده است. حق‌الوکاله مبلغی است که بانک‌ها می‌توانند در قبال به‌کارگیری منابع سپرده شده ازسوی سپرده‌گذاران از آنان دریافت کنندکه شامل هزینه‌های به کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار مشتریان در امور تسهیلات و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی بانک است.


رشد 38 درصدی کاربران تلفن‌بانک اقتصاد نوین

در ادامه رشد کاربران خدمات مدرن بانک اقتصادنوین، کاربران تلفنبانک این بانک در پایان تیرماه جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 38درصد رشد کرد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور در سال‌های گذشته همواره کوشیده با بهره‌مندی از ابزار و خدمات نوین بانکی زمینه را برای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان فراهم کند که استقبال و رشد کاربران این خدمات نشان‌دهنده مقبولیت خدمات بانک اقتصادنوین در میان مشتریان است. اطلاع از موجودی حساب، اطلاع از سه گردش آخر، اطلاع از صورت‌حساب به صورت شنیداری و دریافت آن از طریق نمابر، پرداخت قبوض تلفن ثابت، تلفن همراه، آب و برق در هر ساعت از شبانه‌روز، انتقال وجه عادی و شتابی، عملیات چک شامل ثبت مبلغ چک، اطلاع از وضعیت چک صادرشده و مسدود کردن چک، عملیات تغییر رمز، مسدود کردن کارت، دریافت شماره شبا و امکان پرداخت اقساط لیزینگ و آبفا ازجمله خدماتی است که از طریق تلفنبانک اقتصادنوین به مشتریان ارایه می‌شود.


تقدیر وزیر ارشاد

از مدیرعامل بانک قوامین

دکترعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدا لوح تقدیر به احمدرضا خطیبی مدیرعامل بانک قوامین از تلاش‌های این بانک در برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کرد. در جریان مشارکت بانک قوامین در برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دکترعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدا لوح تقدیر از مشارکت و حمایت‌های ارزنده بانک قوامین در برگزاری موفق و شایسته بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کرد.


فرابانک سینا به نظام بانکی کشور اضافه شد

مدیرعامل بانک سینا از راه‌اندازی شعب فرابانک خبر داد و گفت: این امر در راستای توسعه خدمات نوین و ارائه بانکداری راحت و آسان در طول شبانه‌روز انجام شده است.

محمدرضا پیشرو روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به آنکه توسعه شعب الکترونیک یکی از اولویت‌های این بانک است، افزود: فرابانک سینا در واقع همان شعب بانک سیناست که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انواع خدمات بانکی نظیر دریافت و برداشت وجه، انتقال وجه و واریز وجه نقد به حساب را فراهم می‌سازد.

به گفته وی، شعب فرابانک سینا به مشتریان این امکان را می‌دهد که با کارشناسان بانکی به صورت تصویری و بهنگام در ارتباط باشند و امور بانکی خود را به راحتی انجام دهند.

پیشرو اضافه کرد: این شعب همچنین توانایی ارائه خدماتی چون افتتاح سپرده، اعلام مفقودی و مسدود کردن کارت، صدور کارت هدیه به صورت لحظه‌یی با نام و طرح دلخواه مشتریان، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اینترنت بانک و بسیاری خدمات و قابلیت‌های دیگر را داراست.

مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه در حال حاضر 5 شعبه فرابانک سینا در تهران، اصفهان و کرج به بهره‌برداری رسیده، تصریح کرد: با توجه به قابلیت‌ها و جذابیت‌های این شعب و به جهت ارائه خدمات بانکداری راحت و آسان به هموطنان، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در نظر است نسبت به افزایش و توسعه این شعب در سراسر کشور اقدام شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر