اخبار

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۳۷

استقبال از نخستین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد

نخستین جشنواره فیلم 180ثانیه‌یی پاسارگاد که به ابتکار بانک ‌پاسارگاد درحال برگزاری است، با استقبال بسیار خوب ازسوی هنرمندان، علاقه‌مندان و هنردوستان مواجه شد. به گزارش روابط ‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک ‌پاسارگاد در پی استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان از این جشنواره، قصد دارد علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره، آثار این عزیزان را نیز خریداری کند. وی ادامه داد: همچنین این بانک قصد دارد درجهت حمایت و ایجاد انگیزه در علاقه‌مندان، پس از اتمام جشنواره و اعلام نتایج، زمینه را برای اکران عمومی آثار برگزیده، در یکی از سالن‌های سینمای تهران مهیا کند. رفیعی ضمن اعلام آماری از استقبال علاقه‌مندان از این جشنواره ادامه داد: تا این لحظه، 420نفر برای ارسال آثار خود ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 54 فیلم کوتاه و 24 ایده بسیار خوب دربخش ویژه به دبیرخانه ارسال شده است.


پرداخت جرایم رانندگی از طریق بانک سپه

رییس اداره کل فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: باتوجه به فراهم شدن زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از 16 تیرماه امکان پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی از طریق خودپردازهای بانک سپه فراهم شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، حسین صلواتی اظهار داشت: هموطنان گرامی و مشتریان عزیز علاوه بر امکان پرداخت قبوض جرایم راهنمایی و رانندگی می‌توانند قبوض خدمات شهری، شهرداری‌های تابعه کلان‌شهرها و آموزش‌وپرورش را نیز از طریق خودپردازهای بانک سپه پرداخت کنند. وی گفت: به منظور بهینه‌سازی عملیات پرداخت قبوض یادشده منوی نام سازمان‌ها نظیر آب و برق و... در خودپردازهای بانک سپه حذف و با وارد کردن شناسه‌های قبض و پرداخت، نام سازمان نمایش و پس از تایید مشتری قابل پرداخت می‌شود. وی اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات پرداخت و استفاده از ظرفیت کامل دستگاه‌های خودپرداز، گزینه‌های واریز به سازمان‌ها (نظیر تامین اجتماعی) در صفحه اصلی منوها و گزینه نیکوکاری با امکان واریز به موسسات محک، کهریزک، سپهر، عتبات عالیات و عتبات عالیات استان تهران (صحن حضرت زهرا«س») در صفحه سایر خدمات درج شده است.


تراکنش‌های بانک صادرات ایران رکورد زد

تعداد کل تراکنش‌های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در خردادماه ٩٤ نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل رشد ٢٧درصدی را به ثبت رساند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در خردادماه سال٩٤ به‌طور میانگین روزانه حدود ٢٤میلیون و٦٢٣هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع ٧٦٣میلیون و٣١١هزار تراکنش موفق مالی انجام داده‌اند. این میزان بیانگر رشد ٢٧درصدی تعداد کل تراکنش‌ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک است.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای هم‌سویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال٧٩ نسبت به نصب و راه‌اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه‌یی (سپهر) در شعب خود اقدام و ارتقا و به‌روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مستمر و افزایش قابلیت‌های جدید آن را در دستور کار قرار داده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر