اخبار

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۰۴۲

اهدای جوایز مسابقات

بانک آینده

مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقات برگزار شده در تارگاه «پر از زندگی» در تاریخ 18/03/1394 با حضور برندگان و تعدادی از مدیران بانک برگزار گردید و طبق اعلام قبلی، به 3برنده مسابقه عکاسی، 3دستگاه گوشی آیفون6 و به 4نفر برنده قرعه‌کشی بازدیدکنندگان از تارگاه، 4فقره ایران‌کارت (هر فقره به مبلغ 13.940.000ریال) اهداشد.

یادآوری می‌نماید؛ تارگاه پر از زندگی با نشانی: az. ba24. ir از تاریخ 12/12/1393 فعالیت خود را آغاز کرد. این تارگاه، ضمن معرفی محصولات و خدمات بانک آینده، دو مسابقه شامل «مسابقه عکاسی» و «قرعه‌کشی میان بازدیدکنندگانی که مشخصات خود را در تارگاه ثبت نموده‌اند» را برگزار کرد. پس ‌از بررسی و انتخاب عکس‌های برتر از بین حدود 2500عکس دریافتی و قرعه‌کشی بازدیدکنندگان از تارگاه از میان بیش از 6133نفر، با حضور نمایندگان مدیریت امور روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، اداره کنترل‌های داخلی و بازرسی، نمایندگان تیم طراحی کارزار و دو عکاس حرفه‌یی، در تاریخ 23/02/1394 برگزار و اسامی برندگان نیز در تارگاه «پر از زندگی» درج گردید.


خدمات تلفن بانک سپهر توسعه یافت

بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها دامنه ارایه خدمات تلفن بانک سپهر (٠٩٦٠٢) را توسعه داد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای رضایتمندی مشتریان و تسریع در ارایه خدمات نوین، کاهش هزینه‌ها و پاسخگویی به نیاز هموطنان مبادرت به توسعه خدمات تلفن بانک صدای سپهرکرد که بر این اساس مشتریان می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات پیشین از خدمات جدید این سامانه شامل: پرداخت اقساط سایرین (در بانک صادرات ایران)، دریافت لیست شماره کارت‌های متصل به حساب‌های خود، دریافت شارژ مستقیم تلفن همراه (همراه اول و ایرانسل) از طریق کلیه کارت‌های عضو شتاب و اعلام شناسه شبای بانک صادرات ایران برخوردار شوند.


بانک صنعت و معدن لوح تقدیر چکاوک دریافت کرد

در مراسم گشایش طرح ملی چکاوک که با حضور جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، سیف رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل شبکه بانکی کشور برگزار شد لوح تقدیر اجرای طرح چکاوک به بانک صنعت و معدن اعطا شد. رییس کل بانک مرکزی در این لوح آورده است: خدمت به خلق در راستای اعتلای این سرزمین، یک پله از هزاران پله صعود تا قرب خدا و رسیدن به کمال مسلمانی است. کسانی که توفیق خدمت به دیگران را دارند، حس حیات و نبض انسانیت آنان زنده و بیدار است و لحظه به لحظه با چاشنی خلوص و لذتی ناب به پروردگار نزدیک می‌شوند و همین رفتار سبب‌ساز محبوبیت نزد دیگران، حکومت بر دل‌ها و نفوذ در جان‌هاست. پرواز «چکاوک» بر آسمان اقتصاد ایران زمین، لحظه زیبای پیوند میان همان نیت پاک و همت والای شما بزرگمردان ایران است که با به‌کارگیری نیروهای متخصص داخلی و تلاش شبانه‌روزی و بی‌دریغ این عزیزان در بستری از صبرو مقاومت، طلیعه‌دار عرصه نوینی بر نظام بانکی کشور گشته‌اید. لذا صمیمانه‌ترین تقدیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را از عملکرد مجموعه منسجم، پاسخگو و متعهد آن بانک اعلام داشته و ضمن تبریک برای همکاری درخور تحسین، توفیق روزافزون شما را درخدمت به میهن عزیزمان خواستاریم.


تشکر بانک مرکزی

از بانک گردشگری

بانک مرکزی از تلاش‌های بانک گردشگری جهت استقرار و استفاده از سامانه چکاوک در این بانک تشکر و قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری در بخشی از پیام ولی‌الله سیف، رییس کل بانک مرکزی خطاب به علی‌اصغر سفری، مدیرعامل بانک گردشگری آمده است: پروازچکاوک بر آسمان اقتصاد ایران زمین، لحظه زیبای پیوند میان همان نیت پاک و همت والای شما بزرگمردان ایران است که با به کار‌گیری نیروهای متخصص داخلی و تلاش شبانه‌روزی و بی‌دریغ این عزیزان در بستری از صبر و مقاومت، طلیعه‌دار عرصه نوینی بر نظام بانکی گشته‌اید. براساس این گزارش بانک گردشگری همواره بر تسهیل عملیات بانکی تاکید داشته که استفاده از سامانه چکاوک یکی از موارد بهبود عملیات بانکی در بانک گردشگری عنوان می‌شود.


پرداخت سود مشارکت شهرداری تبریز

سود قطعی اوراق مشارکت شهرداری تبریز به مدت یک ماه کاری توسط بانک سپه پرداخت می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: سود قطعی اوراق مشارکت شهرداری تبریز از 3خرداد تا 8تیر سال جاری به مدت یک ماه کاری با نرخ سود سالانه 11.4درصد و مجموع 34.3049درصد به دارندگان «برگه تسویه حساب نهایی مشارکت» توسط بانک سپه پرداخت می‌شود. بنا براین گزارش شرایط دریافت‌کنندگان سود قطعی مذکور عبارت است از: ارایه «برگه تسویه حساب نهایی مشارکت» ممهور به مهر شعبه فروشنده، دارا بودن «شماره مشتری» در سیستم شعبه، ارایه اصل شناسنامه یا کارت ملی معتبر و تکمیل «فرم تسویه حساب نهایی اوراق مشارکت» توسط متقاضی. دارندگان اوراق مذکور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سود قطعی خود به شعب بانک سپه در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر