صدور ضمانتنامه در کلیه شعب بانک صادرات ایران

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۲۳

بانک صادرات ایران درراستای افزایش پاسخگویی به نیاز مشتریان و ایجاد رونق بیشتر اقتصادی کلیه شعب خود را آماده صدور ضمانتنامه برای متقاضیان به‌صورت الکترونیکی کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای ایجاد رونق اقتصادی و پاسخگویی به نیاز متقاضیان صدور انواع ضمانتنامه در ٢٧٠٠شعبه خود در سراسر کشور را دردستور کار قرار داده و بر این اساس ضمن ارتقای سامانه مربوطه، صدور ضمانت‌ها به‌صورت الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

شایان ذکر است این بانک درراستای افزایش امنیت و اطمینان مشتریان تمهیداتی از قبیل به‌کارگیری کاغذ واترمارک با امنیت بسیار بالا، استانداردسازی فرم‌های مربوطه و... را درنظر گرفته و امکان اخذ تاییدیه توسط مشتریان را نیز از طریق وب‌سایت www. bsi. ir فراهم کرده است.

متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند جهت دریافت ضمانتنامه‌هایی نظیر شرکت در مناقصه و مزایده، حسن تعهد انجام کار، استرداد وجوه گمرکی و... به شعب این بانک مراجعه کنند.

گفتنی است بانک صادرات ایران برای کنترل دقیق‌تر ضمانتنامه‌ها از یک سال قبل امکان صدور ضمانتنامه‌های ریالی را در سامانه سپام بانک مرکزی (سامانه پیام الکترونیکی مالی) پیاده‌سازی کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر