اخبار

۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۰۰۵

مراسم قرعه‌کشی جشنواره فجر بانک آینده برگزار شد

در روز سوم خرداد سال‌جاری مقارن با سالروز حماسه فتح خرمشهر، مراسم قرعه‌کشی «جشنواره فجر»، ویژه دارندگان حساب سپرده سرمایه‌گذاری و با هدف قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان برگزار شد. بانک آینده در پاسخ به اعتماد مشتریان ارجمند مشارکت‌‌کننده در «جشنواره فجر» (از تاریخ 12/11/1393 لغایت 29/12/1393) و برای تقدیر از آنها، جوایز ارزنده‌یی را به مشتریانی که در طرح مذکور شرکت داشته‌اند؛ طراحی و به برندگان تقدیم کرد. در این راستا، مراسم قرعه‌کشی این جشنواره، روز یک‌شنبه، سوم خرداد سال‌جاری با حضور جمعی از مشتریان و مدیران بانک در تهران برگزار شد.

بر همین اساس، در این جشنواره، 22دستگاه خودرو سواری، به‌‌همراه صدها جایزه ارزشمند دیگر، به مشتریانی که در این جشنواره حضوری فعال داشتند، اختصاص داده شد که طی مراسم قرعه‌کشی، برندگان خوش‌شانس این جوایز مشخص شدند.


نرخ حق الوکاله بانک رفاه اعلام شد

بانک رفاه نرخ حق‌الوکاله انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود را در سال‌جاری 5/2درصد اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ در راستای اجرای قانون عملیات بانکداری بدون ربا، حق‌الوکاله به‌کارگیری انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک رفاه در سال‌جاری 5/2درصد تعیین شد. براساس این گزارش؛ درصورت کمترشدن سود قطعی از سود علی‌الحساب پرداختی، هیچ‌گونه وجهی به‌عنوان حق‌الوکاله از سپرده‌گذاران دریافت نخواهد شد و علی‌الحساب سود پرداختی به‌عنوان سود قطعی مدنظر گرفته می‌شود. گفتنی است حق‌الوکاله مبلغی است که بانک‌ها می‌توانند در قبال به‌کارگیری منابع سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار از سپرده‌گذاران دریافت کنند.


محمدعلی کریمی مدیر روابط‌عمومی بانک مرکزی شد

مراسم معارفه مدیر روابط‌عمومی بانک‌ مرکزی با حضور رییس‌کل و تعدادی از مدیران برگزار شد.

رییس‌کل بانک‌ مرکزی ضمن معرفی محمدعلی کریمی به عنوان مدیر جدید روابط‌عمومی و برشمردن پاره‌یی از ویژگی‌های مثبت ایشان، ابراز امیدواری کرد با حضور وی در جمع روابط‌عمومی، شرایط و فضای جدید و ایده‌های نو در روابط‌عمومی ایجاد و خلأ‌های موجود در این حوزه برطرف شود و با در پیش گرفتن رویه‌های منطبق بر جهت‌گیری و سیاست‌گذاری‌های بانک‌مرکزی، منشأ آثار مفیدی در روابط‌عمومی باشد.

کریمی مدیر روابط‌عمومی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بانک‌ مرکزی گفت: حضور دکتر سیف در راس بانک‌ مرکزی فرصتی مغتنم است که با توجه به نگاه ویژه ایشان نسبت به رسانه و ارتباطات، امید است بتوانیم با راهنمایی‌های رییس‌کل، فضا را برای تعامل هر چه بیشتر با رسانه‌ها و پاسخگویی موثرتر به مردم فراهم کنیم.

مدیر جدید روابط‌عمومی بانک‌مرکزی، با اشاره به مباحث مطرح‌شده در رسانه‌ها در روزهای اخیر بر ضرورت حرکت در چارچوب «راهبرد فعال» تاکید کرد و افزود: همان طور که رسانه‌ها برجسته‌سازی می‌کنند روابط‌عمومی‌ها هم باید خط‌مشی تعیین کنند و با افکار عمومی تعامل موثر داشته باشند. افتخار روابط‌عمومی این است که انسان‌ها مخاطب آن هستند؛ مخاطبان آگاهی که امروز رسانه‌های جدیدی را به خدمت گرفته‌اند و با توجه به اینکه در عصر حاضر رسانه‌های الکترونیک، رسانه‌های سنتی را کنار زده‌اند، بخش عمده‌یی از فعالیت روابط‌عمومی‌ها باید در این حیطه باشد. وی روابط‌عمومی را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و افزود: روابط‌عمومی یک ساختار نیست بلکه یک رویکرد است که می‌تواند زمینه مشارکت کارکنان و مخاطبان را در تصمیم‌گیری‌ها فراهم کند. مدیر روابط‌عمومی بانک ‌مرکزی ضمن تشکر از مدیریت قبلی روابط‌عمومی گفت: امیدواریم در این رهگذر بتوانیم توشه معنوی خوبی برگیریم و خدمتی به مردم ارایه دهیم و امیدوارم خدمتگزار خوبی در این مجموعه باشم.


ضرورت تجهیز کارمندان به دانش و علوم بانکی

اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک با اعضای حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران دیدار کرد و در این دیدار ضمن تبریک ایام شعبانیه، حضور در جمع بسیجیان و بسیجی بودن را برای خود افتخاری بزرگ دانست.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل این بانک در راستای گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه با بسیجیان دیدار و در سخنانی در مورد خصوصیات یک بسیجی واقعی گفت: اگر نبودند شهیدانی که به عنوان سربازان واقعی حضرت امام‌خمینی (ره) در شکل‌گیری انقلاب از همه هستی خود گذشتند، ما اکنون در این آرامش و امنیت بسر نمی‌بردیم؛ بسیجیانی که کارشان فقط برای رضای خدا، هدف‌شان اصلاح جامعه، روحیات‌شان ولایی و حرکت‌شان در جهت عمل به فرمان ولی‌امر و حل مسایل و مشکلات مردم و نظام و انقلاب بود. آنها کوشیدند به عنوان یک مسلمان واقعی ادای دین کنند.

مدیرعامل درخصوص ضرورت افزایش دانش و تخصص بسیجیان گفت: ما به عنوان یک بسیجی، باید خودمان را به دانش، اطلاعات، آگاهی و علوم بانکی مجهز کنیم. باید نیروی انسانی متعهد و متخصص را تربیت کنیم و وقتی بحث کارشناسی پیش می‌آید یک بسیجی باید یک سروگردن بالاتر از دیگران اظهارنظر کارشناسی کند. او باید توانایی پاسخ‌گویی به سوالات مطرح‌شده در حوزه تخصصی خود را داشته باشد. پیشرفتی که امروز کشور ما در بحث هسته‌یی داشته است، به واسطه همین بسیجیانی بوده که به علم روز مجهز شده‌اند. این موفقیت‌ها به راحتی به دست نیامده است. اینها مدیون خون شهدا و زحمات همین بسیجیان جان بر کف است که در تمام مباحث از جنگ گرفته تا مباحث علمی، هسته‌یی و نظامی سرآمد بوده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر