اخبار

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۸۳۶

راه‌اندازی سامانه اینترنت بانک حساب‌های حقوقی بانک صادرات

بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت‌مندی و پاسخگویی به نیاز مشتریان سامانه اینترنت بانک ویژه حساب‌های حقوقی و مشترک را پیاده‌سازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه حساب‌های حقوقی و مشترک

(BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی کرده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی یا مشترک‌اند (مانند شرکت‌ها، سازمان‌ها) می‌توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره‌مند شوند. تراکنش‌های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضا بوده و امضاداران می‌توانند باتوجه به شرایط برداشت‌ها که درشعبه تعریف می‌شود، امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.

براین اساس مشتریان حقوقی می‌توانند ضمن عضویت و ثبت درخواست در سایت www. bsi. ir از خدماتی همچون: خلاصه حساب، مانده حساب، صورت‌حساب (٣٠ گردش آخر)، انتقال وجه بین حساب‌های خود و حساب سایرین و... برخوردار شوند.


توسعه بانکداری شرکتی در بانک تجارت

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بانک تجارت با صاحبان صنایع در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که 29 اردیبهشت همزمان با سالگرد ورود بانک تجارت به بازار بورس برگزار شد، مقدم ضمن قدردانی صمیمانه از همراهی صنعتگران و صاحبان کسب‌وکار در استان آذربایجان شرقی با بانک تجارت، بر اهتمام این بانک درحمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه به تلاش‌های این بانک برای رفع تحریم‌ها و نیز صدور رای دادگاه عمومی اتحادیه اروپا به نفع بانک تجارت اشاره و ابراز امیدواری کرد: با ایجاد شرایط لازم شاهد جهش بزرگی در ارایه خدمات بانک‌ها به مشتریان و توسعه اقتصادی کشور باشیم. وی همچنین بااشاره به نامگذاری سال94 ازسوی رهبر معظم انقلاب به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، افزود: شرایط فعالیت نظام بانکی در کشور طی سال‌های اخیر تحت‌تاثیر تحریم‌ها با دشواری‌هایی همراه بوده است، اما این امیدواری وجود دارد که با گشایش در عرصه تحریم‌ها و روابط بین‌المللی کشور از این دشواری‌ها کاسته شود.


انجام عملیات بانکی با استفاده

از کدهای دستوری در تلفن همراه

عملیات بانکداری الکترونیک ازجمله گرفتن موجودی کارت بانکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ و سایر خدمات با استفاده از کد‌های دستوری USSD با تلفن همراه امکان‌پذیر شد.

به گزارش ایرنا، بهره‌گیری از این امر نه‌تنها موجب صرفه‌جویی در وقت شده بلکه به افراد این امکان را می‌دهد که در هر مکان و زمانی مبادرت به دریافت خدمان بانکی کنند. یکی از این کدها سامانه هفتصدوهشتاد (#780*) است که تحت پوشش هلدینگ تهران اینترنت و با همکاری شرکت پرداخت نوین آرین (وابسته به بانک اقتصاد نوین) راه خود را در بازار پرداخت الکترونیک کشور باز کرده و درحال گسترش روزافزون و تثبیت موقعیت خود از طریق ارایه سرویس‌های جدید و جذاب است.

شماره #780* برای تمام مشترکین هر سه اپراتور تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌یی و به صورت رایگان فعال است و افراد می‌توانند با شماره‌گیری این کد سریع‌تر از همیشه تلفن همراه خود یا دیگران را شارژ کند.

درحال حاضر کلیه مشترکین سیمکارت‌های دایمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری#27*780* از طریق تلفن همراه خود در مسابقه‌های آن شرکت کنند.


خانه‌تکانی بازنشستگان

بانک مرکزی

در پی تغییرات مدیریتی در بانک مرکزی با خبر شدیم، رییس کل بانک مرکزی به تازگی حکم بازنشستگی و انتصاب تعدادی از مدیران این بانک را امضا کرده است.

به گزارش تسنیم در ماه‌های گذشته بود که ولی‌الله سیف در تصمیمی نسبت به امضای حکم بازنشستگی تعدادی از مدیران و معاونان بانک مرکزی اقدام و مدیران جوان‌تری را جایگزین آنها کرد.

این سیاست یک ‌بار دیگر در هفته‌های اخیر در دستور کار رییس کل بانک مرکزی قرار گرفته است چراکه به تازگی سیف حکم بازنشستگی تعدادی از مدیران کل بانک مرکزی را امضا کرده که ازجمله آنها بازنشستگی مجید صنیعی، مدیرکل سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی است.

با حکم رییس کل بانک مرکزی بعد از بازنشستگی صنیعی، امیر شکری مسوولیت سازمان تولید و اسکناس و مسکوک این بانک را برعهده گرفته است. بازنشستگی صنیعی یک سال قبل باید اتفاق می‌افتاد اما رییس کل بانک مرکزی حکم وی را برای یک‌سال تمدید کرده بود.

همچنین سیف با امضای حکم بازنشستگی حسین حبیبی، معاون پارلمانی و حقوقی بانک مرکزی فرد دیگری به نام نقره‌کار شیرازی را جایگزین وی کرده است. گفتنی است که رییس کل بانک مرکزی در ابتدای ورود به این بانک حکم حبیبی را برای یک‌سال تمدید کرده بود که ظاهرا نظر سیف بر تمدید مجدد حکم وی نبوده است. یکی دیگر از احکام بازنشستگی که توسط رییس کل بانک مرکزی به امضا رسیده مربوط به رضا سراج، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی است. سراج 30سال در اداره روابط عمومی بانک مرکزی خدمت کرده و در ماه جاری بازنشسته شد. رییس کل بانک مرکزی تصمیم گرفته تا محمدعلی کریمی را به عنوان جایگزین سراج در روابط عمومی بانک مرکزی انتخاب کند؛ کریمی پیش از این مدیریت روابط عمومی صندوق توسعه ملی را برعهده داشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر