هم‌اندیشی مدیران و روسای بانک ایران زمین

۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۵۸

نشست هم‌اندیشی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای شعب استان تهران با رویکرد بررسی وضعیت شعب و میزان دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، سید کمال سیدعلی در این نشست با اشاره به طی شدن مراحل دریافت مجوز ارزی این بانک گفت: به‌زودی مجوز ارزی بانک

ایران‌زمین صادر خواهد شد که خود درجذب منابع و پیشبرد اهداف بانک تاثیر بسزایی دارد. سیدعلی با بیان بهبود وضعیت بانک از نظر جذب منابع تاکید کرد: در ارتباط با جذب منابع جدید رشد خوبی داشته‌ایم و بانک برای ارایه تسهیلات به مشتریان با دست بازتری عمل خواهد کرد. وی با بیان خرید دستگاه‌های خودپرداز گفت: تعداد ۱۰۰دستگاه خودپرداز خریداری که به زودی مراحل نصب و راه‌اندازی آنها طی خواهد شد و درحوزه پایانه‌های فروشگاهی پیگیری‌های مقدماتی جهت رفع مشکلات موجود و خرید و بازاریابی دستگاه‌های جدید صورت گرفته است. مدیرعامل بانک ایران زمین با اعلام اینکه زیرساخت‌های بانک درحال تغییر و بازسازی است، گفت: ما برای جذب منابع و خدمات‌دهی مناسب به مشتریان هدف باید سطح کارایی بانک را بالا ببریم که این مهم به زودی و با تلاش همکاران در حوزه‌های انفورماتیک و سایر بخش‌ها انجام خواهد شد تا بانک ایران‌زمین به جایگاه واقعی خود دست یابد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر